Reguli di cumpurtamentu per a natura

U piriu da maghju à uttrovi hè u tempu chì tutti l'aspetta, passanu quant'è u tempu in natura, respira l'aria fresca è recruitia l'energia di u spiritu di curinga per l'inguernu. Per fà questu, qualchissia andò à i so sete centu, qualchissia piscia, qualchissia pensa à i funghi è baga in u boscu più vicinu, quarchi à a spiaggia è à i buchi di zucchini. Ma duv'ellu ci vene una persona, i so dritti diretti includeu u cunniscenze è l'esecutà di e reguli rigulari di sicurità è di cumpurtamentu raziunale in natura. Inutili, un disgrazia irreparabile pò esse. Cusì, cum'è si capisci, in u nostru materiale di u ghjornu, avemu da parlà di u cumpurtamentu correctu di i zitelli è adulti in u senu di a natura.

Regoli di sicura è cumpurtamentu umanu raziunale in u boscu

Vai à a natura à u boscu per i funghi, e buchja o ghjustu per a reunioni pleasant with a shish kebab è una buttiglia di cervia in una bona cumpagnia amici, ùn ponu micca abbandunatu e reguli basi di u cumpurtamentu umanu in natura. Eccu a so lista curta:

  1. I roti sò adattati per l'avvenimentu. Ricurdà chì u furesta hè l'habitat di l'arburiche, l'ursi, i serpenti è l'altri fratelli rattendu è morda di i nostri più chjucchi. Cusì, a ropa per visità u boscu duvia esse appruvata, è i scarpi ancu. Hè megliu aduprà un schietto e sportivi in ​​un pianu spessu, ma micca sole slippery. In ogni casu, i pantaloni è e manichi di a chaise ùn devenu micca squadra contru à u corpu, perchè à casu d'un muccuni, l'insetti o scherza in i denti di l'animali diventanu à a materia di vestitu, è micca u so bravu o a ghjura. Iè, è ùn ne scurdate micca di u toccu.
  2. Ùn tiraggisci à qualcosa chì ùn hè micca familiarizatu. Cogluti i funghi è baga, misu in a cisterna solu quelli rigali di a natura chì sò 100% sicuri. A cullezzione di funghi è bagias pocificanti ponu esse risultatu fatale quandu sò cunsumati.
  3. Avete a cura di a natura. Resto in natura, ricordate chì cù u cumpurtamentu negligente pudete causà enormi danni à l'ambienti, dopu à quale hè stallatu di parechji dicennii, è ùn pudere micca ricuperà à tuttu. Ùn lasciate micca traspurtadore postu sè stessu, ùn murenu micca e fugliali è midicinali senza misura, è per una sola diversione, ùn arraggiate cunti, cobwebs e nidi d'avè, observe e regule di safety quan creanu u focu. In una parola, cura di a natura, è vi ringraziarà.

Regoli per esse attività attiva è cunflittu umanu nantu à u reservoir

In u stessu, è forsi ancu più impurtante, hè a rispettazione di e regule di u compurtà umana sicura in natura mentre visitava u reservatu. Dopu tuttu, a ghjente ùn avè micca pisci, ùn anu micca aghju, è assai persone nanziate. Cusì accede cusì u listinu di sti règuli è observate strettu:

  1. Ùn sapiendu u vaghjolu, ùn ne scanzari à l'acqua. Questu quì, hè a regula più impurtante di u cumpurtamentu per l'acqua.
  2. Ùn sghji induve hè bruttu. Ancu s'è l'acqui hè familiar à voi da a zitiddina, è à questu ghjornu l'acqua chì era nè, ùn lasciate micca in un colpu brusgiatu. Ùn si cunnosce perchè ella hè stata chjamata è quali muggini patogeni sò truvati in ella. Ricurdativi, hè assai più difficiuli di disperse da l'acqua da quì da quelli di u territoriu.
  3. Chjama è u mari in ghjinochju. Mentre fighjendu nantu à a spiaggia, abbiate micca l'alcohol. Prima, perchè pò truvà facilmente un insurgenza. E sicondu, affucatu. Dopu tuttu, l'alcohol drastically dulls attenzioni, ùn hè senza ragiuni chì dicenu chì u drunk è u mare sò ghjinochji.
  4. Ùn piacere in boi! Ricurdativi, ancu s'ellu hè un prugrammore dilettatu, ùn pudere micca salvà da a spiaggia. Chì s'ellu ci hè pocu chì pò succorsu in l'acqua, catturà u vostru scantu, reduce i musculi di l'spasme, pigliate u vostru core. Per esse sia fora di a tarra, ùn pudete micca gridà à i vostri cumpagni, è se puderete, induve hè a guarantisimu ch'elli anu da pudè alcuni finu à u tempu. Eppuru, si ùn sapi micca a natari appuntuttu, sperate per un circhiu o un colchju di l'aire, allura ùn avete micca besta cù l'acqua, a vita hè più caru. È sì sempre pensendu chì u prublema hè nantu à a strada, scite cù tutti i vostri putenzi, chjamate aiutu, scaccià ogni imbarcazioni è spiranza chì tuttu hà da cunsiderà cumprà da ellu stessu.

Per esse, solu i reguli basi di cumpurtamentu salvu per i zitelli è adulti in natura si sò prisentati quì. Ma ancu cun questa petite lista, puderà salvà protettiva propria è a vostra zitella, è ripusà u boscu o nantu à u fiumu darà assai emozioni pusitivi. Pigliate cusì è ùn lascià micca.