Kamianets-Podilskyi - attrazioni

A cità ucraina di Kamenets-Podolsky, chì si trova in a regione Khmelnytsky, pò esse ghjuridificatu u museu. Un grandu numaru di siti storichi è monumenti architettonii face una di e più visitati città in Ucraina. Turistici di tutte e mondu cercanu à visità una isula di pietra circundata da u fiumu Smotrych, induve hè a cità vechja. Emu passà una scursione corta è scopre chì avemu bisognu di vede in Kamenets-Podolsky.

A furtizza (casteddu) di Kamenetz-Podolsky

A furtizza di Kamenetz-Podolsky hè longu face a vista di a cità sana, a so carta di visita. I primi fortificazioni erani eretti in stu territoriu in i seculu IX-11, anche, in questu, questi di lignu, chì eranu affettati da u focu. Anu parechji strutture di pezzi in u seculu XII è a so presente furmata a furtizza acquistata in i seculi XVI-XVII. Hè incù l'antica Fortaleza, custituita da 11 duminii úlii, chì sò assuciatu da i mura di a fortificazione è a New Fortress, chì hè duie bastioni. Ogni custruzzioni in u territoriu di a furtizza di Kamenetz-Podolsky mantene a so storia nant'à i mura. In modu, e tradizzioni turisticu sò ancu formate. In u territoriu di l'antica Fortress hè u burchju di u debitu induve i debitori sò stati dispuniti in punizioni, ora u "dummy" di a parolla culatta hè ancu "sirvendu una frase", è i turisti trovu muneti à ellu per ùn avè mai avutu dettitu.

Kamianets-Podilsky Agljale

Questu hè un locu storicu chì si trova in u centru di a zona vechja. U Palazzu di Kamenetz-Podolsky hè u bastimentu più anticu, ùn hè più di significazione militari, ma civili, perchè tuttu i seculi, era a decisione amministrativa più impurtanti di a cità. L'Agljena hè un edifici di dui storii è una torre di ottu corpi. In più di u valore storicu di i turisti attrae u cumpunenti culturale - u palazzu, fattu urigine fattu in l'altru gòticu, eventualmente l'elementi accumulati di l'Imperu, u Baroccu è u Rinascimentu. Oghje, per i turisti in l'agliu di l'uccasentru ci sò parechji esurtazioni, cumpresa una mostra dedicata à a storia di a tortura.

Cattedrale di Alexander Nevsky

Cattedrale di Alexander Nevsky à a cità di Kamenets-Podolsky fù stata in u 1893, quandu l'abitanti cilibranu 100 anni da l'u tempu Podillya partiu à Russia. Hè strattu assai carica è majestic. U tempiu era fattu in modu bizantinu, a so cima era una cupola d'oru, è ogni muru era occupatu di quattru misi. Sfortunatamente, i turisti attuali ùn ponu micca ammirazione di l'uriginali, postu chì in l'era soviètica, a catedrale di Alexander Nevsky hè stata distrutta. In u 2000, a cattidera torna a risaltu à a so pusizioni antica, grazi à i donatori di i residenti di a cità è u travagliu riccu di i stòrici, i cuntadini, i pittori è i diamanti.

Ponte "Cérvol des Tearing"

U ponte di a cità di Kamenets-Podolsky rapprisenta a vista di l'architettura muderna, sceltu per i turisti. Hè cumissionatu in 1973, cumminendu i banche di u fiumu Smotrych. U nomu uriginale "Coperante corzo" u Ponte Kamenets-Podolsky ricevutu per a so modu eleganti è veloci - a distanza trà i pilastri hè 174 metri. A unicitati di a struttura hè chì hè u ponte più altu di l'Europa (sopra 70m), è in a so custruzzione per a prima volta in u mondu eranu bistal constructions. Oghje, u ponte ucrainu hè u postu di restu estremu - ghjudicate di corda, amatorii di l'adrenaline è di falamentu liberu da l'altures venenu quì.

Tutti i posti di Kamenetz-Podolsky ùn ponu micca vistu in un ghjornu, pigliate un viaghju, fate u tempu!