The Wailing Wall in Ghjerusalemme

In u mondu, u muru uccidintali di u cumuni di u tempiu in Ghjerusalemme hè cunnisciutu com'è u Muru di Lamentu. Ancu s'ellu ùn trattate micca à crede a ghjente, avete visitate stu locu si truvate vicinu. U Murumaghju si fa riferimentu à i posti di Ghjerusalemme , chì sò visitati annu per i pellegrini, persone cun l'aspirazioni è i turisimu inquisitivu. Inesessuali era un pianu di difensu, ma in u corsu di a storia, a so significenza cambiò drammicamente è oghje questu hè u locu induve tutti pò dumandà i più estimati è cumincianu à cambià a so vita.


The Wailing Wall - Storia

Per capisce a storia di stu locu finu à a fine, avete sapere duv'ellu duvintà u Murumu Voile si trova geograficamente. L'Antica A Jerusalem fù previamente chjamata a cità di David è si stalla nantu à a fossa di u Monti Moria.

À quell'èpuca, u Rè David hà iniziatu à edificà i primi edifizii nantu à stu situ, è u Rè Salamuni hà urdinatu a custruzzione di u primu tempiu. Oghje u locu induve si trova a Muralla di u Lamentu hè situatu in u Callu di Giuda solu nantu à a listessa cantata occidentali di u Monti tempiu.

Dopu un pocu tempu, quandu l'estructura hè stata distrutta, u Rè Erode, in a speranza di l'amore è a venerazione di u populu, principia u prucessu di ricustruzzione. Aviu avutu a furmà circa un mirisimu di clerici in a industria di a cultura, perchè solu puderanu esse in i mura di u tèmpiu. In u risultatu, sei anni dopu u tempiu era veramente u centru di a vita culturale di Ghjerusalemme, anche Erode stessu ùn pudia micca avè a locu di i Ghjudei.

Cum'è a parte di l' Israele , u Muru di Lamentu hè stata guadata durante a Guerra di Sei ghjorni da e forze Israeli. In seguitu, u quartieru di a cità, chì era abitata di i musulmani è ghjunta à u Muro, fu demolitu. Ci era un spaziu cun quale prestu più vicinu à visità u Muro.

The Wailing Wall - fà i deserti verificate?

Scrivite un desideriu annantu à u Muru di Lamentu, o piace inserisci una nota entre i petri, qualcosa pò esse. A fede è u testu di u desideriu ùn sò micca significati spiciali. Parechji dicenu chì dopu avè visitatu u muru i so dumande più apprezzati vanu veramente true.

U muru di chianci, grazi à l'esercitu di i desiderate, cum'è s'ellu ci hè chjappu à ellu stessu, perchè parechji riturnanu quì cun parolle di gratitenza è novi dumande. Una volta à l'annu, questu ghjornu hè chjamatu u Judgment, tutte e note sò stati sipurtati è sipulati in un anticu cimiteru judeus. Per i turisti è di i pellegrini chì viaghjeranu più di visitare stu famusu rifarenza, hè abbastanza naturali per dumandà cumu scrive in casks à u muru di chianciallu. Quì tuttu hè abbattutu demucraticu, ma a sola parola "request" ùn deve esse cumpresu literalmente:

U muru di chianciallu in Israele hè u locu di preghje è dumande à aiutu, un locu di generosità è di l'umanità. Hè per quessa chì tutti quelli chì si pusanu è dumandà a limòsine ùn sò micca accettati per sguassà, è dopu à scrivite una nota, hè bisognu di fà un pocu quantità per carità. Questu hè ancu appiicatu à assistenza fisica simplica: quellu chì deve bisognu di modu o dà una mano, è chì aiutanu à alcuni u muru o truvà un postu per una nota. U Murumaghju in Ghjerusalemme hè u locu induve vi pudete manifestà a vostra vuluntà di diventà megliu è cambiamentu.