Palazzu Ducale in Venezia

Venezia hè una cità di bella bellezza. Ma ùn tocca micca solu a so bellezza, ma dinò a so storia richia, perchè ogni via di questa cità respira ghjorni passati è cuntene à quellu chì hè prontu à sente. Scupremu u sussurru di Venezia è eseguite u mondu monumentu di l'architettura - u Palazzu di Doge, chì impressiona cù l'esterna è l'internu, è ancu cù u so spiritu, u spiritu di l'Italia antica.

Palazzo Ducale - Italie

Allura, agghiuncemu un pocu di storia è ricurdativi di i seculi di a partenza. Cum'è sapete, Veneza era una cità di mari è hè stata grazia à u so domanu di assai rotuli mari chì ùn era micca una cità pobule. Di sicuru, prima hà primu tutti quandu sò cuncettatu di i pescadieri è i pirati, ma in u tempu, Veneviu accuminciau a diventà un veru cità-statu. Hè senza dì chì qualchissia guvernà a cità-statu, in 697 u primu doge hè statu elettu, chì in u latinu significa "capimachja". Siccomu u Doge ùn anu micca bisognu di salari, è tutte e cerimoniu d'inizione fôru pagatu da u so sacchetta, quandu anu scegliendu un doge, unu di i fatturi principali era a so prosperità. Inesessuali, u doji anu visatu in un vechju bastimentu chì avia statu mandatu da l'èbbica Rumani, ma dopu si dicestenu chì u didacu viaghjà in un edificu più chinu è riccu chì riflettia tutte e putenza è a grandezza di Venezia.

In questu modu, in u 14u seculu, principia a custruzzione di u Palazzu Ducale. A creazione di stu chic palace hà travagliatu assai maestri famosi chì i so creazioni pudemu cun piacevule è admirazione per osservà ancu i seculi dopu, in i nostri ghjorni. Dopu avè acquistatu di a storia di u Palazzu di i Dogi veneciali, aghju avè un pocu più vicinu à u so internu, sopra a bellezza di u quali maestri cum'è Titian è Bellini hà travagliatu.

U Palazzu Ducal à Venise

Eppuru, u primu chì hà vistu à a vista hè a fachada, ma a dicurazione interni ùn hè micca menu impurtante, perchè cum'è u proverbiu famosu dice: si ncuntra cù a robba, ma vede in a mente, cusì hè u casu cù l'edifici. Nisunu serà imbueddu di l'amori per u palazzu, chì admira a bellezza da l'esternu è sprite a desolation inside. In quantu à u Palazzu Dumenicu, ùn ci hè bisognu di prutezione di questu, perchè tuttu hè bella per l'estremità di i bas-reliefs.

Ùn ci sò micca boni boni, è posti per discrivinu tutte e belli di stu palazzu, ma per parechji aspetti principale, avete bisognu à fighjà prestu è diviertenu almenu in in absentia, anche, sicuru, hè megliu megliu vede tuttu.

U primu viaghjatore hè stata attraversata da a grandi scala di i Gianti, chjamata dopu duie charming statue di Mars è Neptune. In u sbarcu, chì guidanu a staircase, passà a questa magnificenza chì marcava l'intrata di u doge à u so postu.

Ma, per esse risultati à i palcudi cerimoniali di u Palazzu Ducale, hè necessariu subiscenderà a Scala Oria. Questa staircase hè stata adduta cù stuc qualchì guglielmo è frescoes. Hè stata apposta per a persona altamente ghjinirosa, da seculi fà, ùn tutti ùn si puteva admira a bellezza è u lussu.

Ci sò solu nove alcaldi cerimoniali in u palazzu: u salottu Scarlatti, u Gran Cunsigliu Cuncorsu, u salottu Kart, u salottu di u Senatu, a Quattru Beasts Hall, u Dipartimentu di u Dipoi, u Sala di a Sala di Sala di Sala, u Sala Di Lege d'Investigazione è u Salone di Lege. Ogni chjappu di impresione impresione cù u lussu è ricchezza di a so decoru. Inoltre, in i chjusi di u Palazzu Ducale sò parechji pittureghji appartenini à u pezzu di i grandi maestri.

È à quandu avissi vulutu prestu attenzioni particulari à u Ponte di i Suspiri, chì ponu accede à u passaghju da u palcusceniu di a Divina Penali. U Ponte di i Suspiri, ghjucatu nantu à u Canalettu di u Palazzu, porta à i novi Prisoni. Era nantu à stu ponte chì i criminali chì eranu sentenciati à morte eranu l'ultimi à cuntemplate u celu. È in u nostru tempu u Ponte di Suspus hè unu di i posti più apprezzati per a visita .

U Palazzu Ducale in Venise hè un monumentu storicu impurtante chì cumprende tutti i qualità di l'Italia di i sèculu XIV è seicentu - luxu, ricchezza, eleganza è splendore crescente. A visita à stu palazzu cum'è un passaghju à u passatu, cù un precursore bè, perchè u passaghju à u Palazzu Doge sò assai più prezzu (13 euros) chì di custruisce una macchina.