Attrazione à Milano

Sta cità hè a capitale di a splutazioni di a moda italiana è di football, ma pò pudemu sorpresa micca solu modi di moda è numerosi boutiques. In Milanu, ci sò assai posti visitati.

I attraversu principali di Milano

U primu locu per visitarà a Milano hè u Museo Nazionale di Scienze è Tecnolugia Leonardo da Vinci . Ci sò u culligatu i scritturi più famosi, i disinni è mudelli da l'arbre di un inventore genius. Ci vede ancu attraversu u telescopiu, visitate u sottumarinu è divete in l'arti di a Vita.

Fate i principali attraversu di Milano, vale da nutà a Cattedrale di Milan di Santa Maria Naschete . Hè un simbulu di a cità è u so situ turisticu principali. A cattidrali hè stata fatta in l'stile di "flaming gothic", hè unu di i lochi più famosi in Europa. L'internu di u Duomo (questu hè u sicondu nomu di a catedrale) hè capaci di fascinà a vista. Majestic mausoleums, un bello bronzo di cincucenti candileri, fiori e cristalli di vitru è vitali - tuttu questu hè presentatu à i turisti. Sicondu i credi, a relicità principali di a cattidrali hè un uglu, presu da a crucifixionu di u Salvadore, chì si trova à l'altare. A facciata di a catedrale ùn hè micca menu impressesca. L'abbundanza di stati, chì sò fatta capite à u più chjaru di dettu, dà a cattidali un mirtu gràcilo è semplice semplice. Ùn hè nunda chì nant'à u locu hè cunsideratu cum'è una di e più visite spettaculari di Milano.

Musei di Milano

A Galleria Ambrosiana hè stata fundata in u 1618 da l'Arcivescu Federico Borromei. Hè un connotaturu di l'arti è u creatore di una grande collezione di rinuelli. Ddu ci pudete divertevi u quadru di Botticelli, Raphaël è Titian.

In u casteddu di Sforza in Milanu, i cullizzioni più impurtanti di e opere d'arti di i musei di a cità sò cullate: u Museu archeològicu, è a Galleria d'Scultura è Painting. Inoltre, i visitanti pudete vedere u Muscucu Numismaticu, a Coletta di Arti Décoratifia è Applied è assai altri. U casteddu di Sforza si trova in u centru storicu di Milano. Dopu à a custruzzione di u casteddu era cunvertitu à a residenza di u duca, questu hè a situazione luxurosa, chì parte di quale hà surviviu à questu ghjornu.

Parechji dicenu chì in Milano poveru visitarà u museu Poldi-Pezzoli . Hè un museu privatu fundatu da un aristocrat in 1891. Ci hè una cullizzioni di pittura, sculture, armatura è parechji tessili.

Galeria di Brera . Hè quì chì una di e cullezzione più significativa di a pittura italiana hè presentata. A mostra hè in una mansione di 16-17 sèculi. Nanzu era un centru culturale di i Ghjesuiti, induve si trovanu una biblioteca, una scola è un observatori astronòmicu. Dopu u 1772, l'Imperatrici Maria-Theresa cuminciò à sustegnu stu centru è crea l'Academia di Fine Arts. Avà per i visitori si prisenta una cullizzioni di l'arti lummardi di i seculi 15-16, pittura veneta, flamandese è italiana. Allora pudete amparà i creazioni di Rubens, Rembrandt, Bellini, Titian.

U Museu Storicu Naturale hè unu di i musei più interessanti in Milano. À u pianu toru pudete vedere i stati di dinosaure, è in i sulari superi sò l'animali di pelle.

Museo di Arte Contemporanea di Milanu. Eccu una cullizzioni di travagli di Amedeo Modeliani, Auguste Renoir, Claude Monet è assai altri. In dui piani sò cinquanta camere cù quasi trè milla di pittura è sculture varietà. U museu si trova in a villa Beldzhoyozo. Dopu à u principiu di u XIX secolo, a villa hè stata donata à Napoleon, perchè parechji cunniscite sta fita cum'è una "villa di Bonaparte".