Cumu insignà à un pappaddu per parlarle à una corolla?

I pappagalloi sò una di i mascari cchiù populari trà Russi. Ci hè parechje motivi per questu: Prima, i piume ùn arrossenu micca u dirittu à 6 ore à a strada, in segundu, li reazzioni allergii à a lumaca sò menu cumuni cà a pattu di i misgi o di i cani, è, last, u più impurtante hè chì un pappaddu pò esse studiatu à parlà.

Cumu insignà à un pappaddu per parlarle à una corolla?

U furmazione di un paese chì ùn sò micca usatu à u so patrone hè improbabile di pruduce risultati significati. Per quessa, avete bisognu di seguità un pocu di reguli semprici riguardu à a manera di piglià un pappagaddu ​​à una croata:

  1. Prima di cumprà un polluelo, sèntate u so chjappa. Sì a più di un sonu monotunariu, cumminazzioni di noti si sìanu intesu, u pappaddu sarà più faciule per insignà a parla.
  2. Prima di insignà un pappagallo à una corolla per parlar, avete bisognu di guadagnà a confienezia di l'uccelli. U nestling ùn sarà micca adupratu à a persona à l'ora - per avè a fiducia, hè necessariu u tempu.
  3. I Coreani sò assai sociables è cumunicativivi, anu da passà assai tempu cù u so anzianu da a più ghjughna, preferibile in una distanza da altri pani.

U parlante di u papagaddu ​​hè parlante, ma ùn cresce micca chì a pet serà capaz di mantene una conversazione nantu à temi impurtanti. U massimu chì croellare pudete fà hè 3-4 documenti, i paroli più simplici, ma micca in dialogu, ma, per esempiu, cumenti cumenti per l'azzioni. Inoltre, u sonu di i piovuru Corellianus pò imiteghjaranu l'annullamentu di un canu o u sonu di una lavatu, u mewing d'un gattu o u chianu di un zitellu, in generale, tutti quelli sons chì sò u fondu fundatu in a vita d'un uvutu è u sonu più spessu. A strada, unu deve esse prudente nantu à i manifestazioni emotivi in ​​a presenza di un pappaddu - nimu sapu chì frasa hà ricurdatu è ripiglià rossi.

U furmazione di passaghju per u pappagaddu

Allora, per insignà a corella per parlar, avete bisognu à seguità a seguente procedura:

  1. A scelta di e frasi per a furmazione iniziale Hè ideale per inizià aduprà cù u nome di un pappagallo, chì pò esse include in i frachi semprici, per esempiu, "Gosh hè bonu". Ciumi un pappagaddu ​​pi nomu, scopri a so attenzioni à e so parolle cuncessu. Hè assai cunvientu per accumpagnà i cumenti di l'azzioni di l'acellu, per esempiu, "Gosh bathe" o "Gosh vole di manghjà".
  2. U furmazione si conduce in a mattina è in a sera, appruntura à u stessu tempu. A frasa si deve esse ripetuta per 15-30 minuti, cù a listessa intonazione, lento, forti è cusì chjaru.

Hè impurtante chì ricurdà: