Signs for Christmas per a furtuna

A Natale Ortodoxa si celebrà u 7 di ghjennaghju, è per parechje, queste ghjornu hè a festa principale di l'annu, per questa vacanze necessaria un preparazione speciale. Ci sò rituali per u Natale per a furtuna è a salute, è ci sò parechje chì devenu cunsultà.

Ogni pusitivi supersticiosu attente à certi signali, è i marcelli per u Natale per a furtuna sò speciali. Dopu tuttu, simbulizanu a prosperità è u successu, a salute è a felicità. Scupremu chì sò?

Signs for Christmas per a furtuna è a ricchezza

U primu signariu di Natale Monetariu hè una munita fugliale da a anziani in una torta festiva. Quellu chì riceve un pezzu d'un pezzu cù una munita, serà felice è furtunatu questu annu.

A vigiglia di Natale, u 6 di jinnaru, era abitudine di vede à u celu di notte. Se u celu hè chjaru è stellato - prumetti ricchezza è pruduzzione abundante. E si in a matina di u 7 di ghjennaghju neva - hè un signu bonu per u Natale per a furtuna, u prufittu è un annu successu.

Chì certi altri rituli ci sò di Natale?

  1. In u populu, si crede ch'è l'grandi vacanze di Natale vole à aduprà solu cù ropa festiva. I Persuni lucavanu lighjeri di lumi chì simbulizanu u spiritu di stu grand festa. Se truvate u Natale in vistimenti scuru, l'annu sanu serà accumpagnatu da u fracassu.
  2. Era una tradizione di Natale per visità. È, hè necessariu di visità quelli persone chì si simpatica. Pudete puru settingi tàvule è chjamà i vostri invitati.
  3. Natale era cunsideratu un bonu ghjornu per shopping, perchè quellu ghjornu era cumune di acquistà belli è belle. Hè stata creuta chì a cosa cumprata in quellu ghjornu, per a fede è a verità, serve u maestru per parechji anni.
  4. Un altru mètudu per u Natale hè di lume di assai lumini è candele. S'ellu ci era una chimenea in a casa, era necessariu fretu. U focu attrae a calidez è a prosperità à a famiglia.
  5. Per separà à u Natale, una candela hè statua in l'onore di i famiglii difati. Hè simbolizatu u rispettu per elli è una tipu di dumanda d'aiutu di questu annu.
  6. Sì ci eranu carcasseri in a casa, ci anu da esse alimentatu u 7 di ghjennaghju senza fallimentu - Allora l'annu sanu bè è riescchutu è satisfatore per a casa.
  7. A sera dopu à Natale in a tavaria festiva esistarne 12 praticelli magre è a mane di ghjennaghju di u 7 di 12 prestu (cun ​​u cuntenutu di ova è carne).

Rite in Natale per bona furtuna per a famiglia sana

  1. A notte di u 6 à u 7 di ghjennaghju, u pruprietariu di a casa abbia una finestra di a casa per admittà a festa di Natale. Hè stata creuta chì questu feranu a felicità è a prosperità per l'annu currentu.
  2. S'è in questa festa grande un omu cù u capeddu scuru entra a casa prima, elli crescenu successu è bona furtuna in tutti l'aiuti.
  3. Un successu especial hè u nascita di un novu membru di a famiglia in Natale. Stu successu significatu, felicità, amori è prosperità in a casa per parechji anni.

Chì ùn pò esse fattu di Natale?

Tutti i riti sicchi è i rituali sò boni. Ma ùn ci eranu quelli chì anu da avvirtenu infurmazione sfavorevoli.

  1. E donne di Natale stanu pruibbuti à piglià una agulla in i so mani, è per travaglià nantu à e duminiu di a casa è per lavà. Tutte e filamentu domestici deve esse cumplettatu da a sera di u 6 di jinnaru.
  2. Un altru signu per l'omi - di Natale è finu à u Bautismu, ùn ponu micca go caccia. In questu intervalu di tempu l'assassinu di l'animali era cunsideratu un gran peccatu è puderia cuntribuiscenu à parechji malati.
  3. U primu ghjornu di Natale fu pruibitu di prumutirà soldi, ma era necessariu di furnisce i limòsine, è ancu di sparte di i piatti.
  4. A Natale per a tavula di festa ùn si pò assittà davanti à i primi stiddi, è nantu à a tavula, sempre messu un pocu. Hè particularmente bè si sò nantu à a tavula quattra muniti d'oru, sprinkled with incense.