Rituali per a Trinitati per a maritari

A Trinitati hè una di e festioni più impurtanti per i believers Ortodoxi. Hè cresce chì quellu ghjornu, u Spìritu Santu falò da a terra, è hè ancu u ghjornu di a fundamentu di a chjesa. In questu ghjornu, pudete duverà diverse rituali chì permettenu à cambià a situazione in e diverse settori, per esempiu, assai di u sex fair, hè interessatu à ciò chì farà per a Trinità per esse maritata. Per parechji rituali hè abituale di aduprà flori è e rami di a pianta, chì in questu ghjornu dispunì una energia spiciale.

Prima di capisce quale chjuca unmindutu per a Trinitati , vale a pena riferisce e règule per a guidà esse rituali. Hè impurtante di observà u sacramentu, chì ghjè nimu hà bisognu d'appughjei à i putenzi più avanzati per aiutà. Hè per quessa hè necessariu di fà rituali è di leghje cunspirazzi in a solità. Ùn pudete micca esse distractatu da tuttu, postu chì sarà un fallimentu di forza. E parolle di cunspirazziunati deve esse dichjaratu da manera precisa, senza esitazioni o permuti di e parolle.

Chì avissi a so figlioli unminded da una Trinita?

Rite number 1 . Parechje chjudarani soliti, sunnannu di scuntrari un ànima assicura, turnanu a magia per aiutu. A trinità hè cunzidiratu un tempu ideale, quandu u pudete esse divintatu realità, è i ritu averanu un finali riescita. Per truvà u vostru ànghjulu ànghjulu, duvete principià u rituali à 12 ore nuttata prima di a Trinita. Pigliate un pruduttu di i fiori salvatichi, pigliate una corona di questu è cruccianu trè volte. Leghjite u parolle:

"In u campu i culori verdi ci sò camminati, scogliu fiori, corpi dentali si tissutu è ghjittatu in l'acqua. U misser betrothed, aghjunghje una corona, dalli à mè, servitore di Diu (nome). Per sempre è sempre. Amen ".

Dopu questu, andate à l'stagno più vicinu è fate una curuna in ellu à piglià. Immediately after this, go home and in no case turn around.

Rite number 2 . Per attruvarà un omu chì ti piace, pudete aghjustà un ritu simplici, per quale duvete bisognu di piglià una tela fora di a tavula, dopu chì ghjera celebrava a Trinita è amuia. Quandu u primu ghjuntu in visità, pudete assicurà à stavà stu tavulu cun una tela, è copre cù l'altru. Hè cresce chì questu modu pudete sempre atraere un omu chì ti piace.

Rite numero 3 . S'è interessatu, quale rituali per a Trinitati pò esse usatu per spusà un anu amatu, prestu attente à stu ritu. Ùn àbbia paura chì u ghjucatu hà avè consegni negativi, postu chì u rituale si riferisce à magia bianca. Hè necessariu di vultà à u serviziu di u ghjornu è in u primu ghjornu in bracciale per piglià l'erba pastiche verdi da u pianu cun a manca left. Mantene in tuttu u serviziu serviziu, è poi, pigliate casa. Quandu surtendu u tempiu, assicuratevi di frenu versu i quattri costi. I casi di l 'arba piglianu una corona, chì deve esse situata nantu à l'icona. Prima di pudè dorme nantu à l'icona per finisce u ritu di a Trinitati per u matrimoniu, dite a seguente cuspirazione:

"Sì senza pricà per ghjustificà à dorme è micca persichtu, Signore, pridisci, Cristu. Sutta u mo capu aghju pututu una corona di eterna sante. Perchè e so erbe guardinni in una guirlanda, aghjunghje u servitore di Diu (nome) vicinu à i mo schiavelli (nome) curl-vedi cumu si a corona scorrerete è secca, perchè lasciarà seccu, ellu vi pena per me, u servitore di Diu (nome), l'alimentazione ùn hè micca s'aprile, ùn ùn beie bè bè, ùn si pò fathom l'oltre; in una festa o in a cunversazione, in un campu o ancu in a casa - Ùn avaristi micca cuddà o vanu da a so, o a so mente-raghjone. Sì e mo parolle, sò forti è sapienze, più forte chì a petra è u bulate, u filu finitu è ​​a sbracchetta. È a chjave per e mo parolle è l'affirmazioni, è a furtizza hè forte, è a forza hè forte in l'altitudine celestone, è u casteddu hè in a prufundità di u mari. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Dopu quì, posò a corona corona sottu u vostru colpu.

Signs of the Trinity per a maritari

Una lotta di superstizzioni supra a vita persunale sò ancu cunnessi cù sta festa santa. Dapoi u tempu anticu, si pensa chì si una chica solita o u zitellu ùn puderebbenu scuntate un cumpagnu degnu di a vita nantu à a Trinita, ci vole à esse solu l'estate. In questu vacanze hè ancu di abitudinari a monitorà i ghjente chì intrinu in casa. Hè stata creu chì, si un omu intrudu è si prisintò nantu à u limitu, poverà pò piglià a furtuna cù ellu è i chjovi soliti chì vivianu in casa, anu devenu esse solu per sete anni. In a Trinità in l'antichità, e festi di massi èranu organizzati è invitati à pranzu per i visitori. In a tavola ci era sempre una pagnotta, è di pienzi di uvaghji, tartufonghi è kissel. Da a pagnotta ci fècenu crunches, chì anu aghjuntu à a pasta destinata per a torta di nozze, chì simbolizza l'amore è a felicità.