Pane di freccia di cast-iron

Eroduci di castereni muderni preferanu più prieteni fatti d'aluminiu o in inox, mentre chì u ferru casteddu hè evituutu durante a scelta una padedda . E vain. A fretta di fridda di ferita hè una quantità di vantaghji nantu à utensili faciuti di altri materiali:

A pezza fritta fritta hè stata una tappa protettiva specie, perchè prima di utilizallu per a prima volta, deve esse eliminata. Pudete fà cusì cun una cera di alimentariu speciali o lavate a pan senza bagnu sottu acqua corrente cù sapunni.

Cast fretto di frio: quantu elettu?

Quandu compra una padedda, cunzidira i seguenti:

Cumu aduprà una fritta fritta?

A pezza fritta fritta pò esse usata micca solu in un pianu di ogni tipu, ma ancu in u fornu.

U so fondu hè abbastanza forte. Per quessa, durante a cucina, hè permessu di turnà l'alimentu per quarchi di i pali (plastica, legnu o metallo). Ricurdativi chì u fundatu hè una temperatura assai alta, da quandu si puderete manghjate, avete bisognu di pruprietà.

Prima di preparalli l'alimentu, preparanu un paninaghju di fugliu di ferru per l'usu. Prima, hè cale. Allora un picculu ammontu di acqua hè ghjustu à u fondu di a padedda per verificà chì hè prontu. Sì da l'area di l'acqua caleffia, u primu sicili, è esse evapora, puderete aduprà a cucina. Sì l'acqua si evapora casi sùbitu, a superficia di a padedda hè troppu caliente è ùn pudete micca cocerà sempre, altri chì l'alimentariu crede. Se u fundatu di ferru casteddu ùn hè micca calore da bastassi, l'acqua principia cù a burbuila.

Per ùn mancu abbruciari l'alimentu, a superficia di u fondu ùn hà cambiatu in parechje, è dopu a coccia hè pussibile di pudè lavorà la padedda da impregnated prima di a so applicazione.

Comu calà una padedda di fridditu?

A seguità di l'urtaggine d'azzioni sianu osservati.

  1. Prima hè necessariu di lavà a panella cù acqua calda è saponu.
  2. Allora hè seccu.
  3. Avviamu direttament in l'impregnatu di a padedda. U caliemu à un pianu à un statu caldi.
  4. À u fondu di a padedda per fassi una capa di salinu à un centimetru grossu.
  5. Pudemu à u fornitu à una temperatura di 200 gradi o l'abbanduneghja nantu à a furnita per una ora.
  6. Allora accumpèvule cù l'oli vegetale per tutti i costi. Sì l'oliu hè troppu, pudete scancerà l'exceppu fretendu a padedda cù un ragitu.

In u risultatu di tali manipulazioni, una strata di reabilitazione naturali non-stick da u depositu hè furmatu in a padedda. Da stu revestimentu, l'alimentazione serà fàcili per separà.

Se ogni cosa hè fatta correctamente, a panna di fridditu hè fridenti, hè statu crescente è fugliale rinforza.

Cume una pulizia di fretta fritta cù u frazu?

A cura di una padedda di fretta di fretta hè simplice: basta scàttila cù una spugna di salata di sala fina. Fate quandu avete micca avutu u tempu di enfurecer. In questu casu, l'alimentu ferma più veloce è megliu per abbandunà a superficie di a panina. Se necessariu, pudete scaccià. Allora i pratiche sò rinfriscati cù acqua calda è saponu è fretu secca. U campu di ogni appliuzione di a padedda hè uncia cun oli vegetali da ogni uccisione.

In ogni casu, si deve esse ricordati chì un paninamentu di fridda in fretta ùn ponu micca esse stati in una solu solu sapone per un pezzu tempu, altrimentu principia à rusta.

Chì se u foglie di u fretto hè fustu?

Sì avete avete un oxidante in a padedda, significa chì durante a cucina chì aghjunghje una cantina insufficiente di petrolera. Per disperse di e mannari oxidati, pudete ralificate a frasa nantu à u focu cù l'oliu di salitu o vegetale. Dopu questu, i pezzi deve esse squandate.

Chì si a cuttura di friddà u fritterra?

Per assicurà chì l'alimentariu ùn manca brusgià durante a cocciuta, hè necessariu aghjunghjendu l'oliu vegetale. Sì i prudutti sò ancu intruduciuti, a quantità di l'oliu ùn era micca abbastanza è avete bisognu à vultà una quantità à u tagliu.

Dopu chì avete finitu a coccia, pulite a superficia di u creme cù un detergente è rinfriscà a padedda in u fornu o nantu à a stufa.

Cù l'operazione propria è u mantenimentu, u panchju di friddu di fritterà pò durà parechji dicennii.