Contraindicazioni ioga

U ioga hè una di e tecniche più belli. Hè difficiuli di fà per fà dulori, è per questu avete bisognu di "pruvà". A salvezza di u ioga hè dovutu à u fattu chì tutti l' asanas sò realizati in statica (almenu in a maiò parte di l'alte). Static stretching is much more secure than stretching dinamica, perchè l'articulazione inactiva ùn pò micca susteneurà troppu frequenti è abrupt changes in position.

Ma ancu, cù u crescita di pupularità, l'interessu di u populu in contra-indicazioni di ioga aumenta.

Contraindicazioni basi

Ci hè una quantità di contraindicazioni basi à praticà ioghi, chì appieghjanu à tutti l'altri sporti:

In quantu à e contraindicazione specifiche di ioga per i principianti, deve esse chjamate ipertensioni è osteocondrosi (in particulare cù l'hernià). Sì l'asanas ùn sò micca eseguitu realizati, l'arvulu di l'espinal nerve pò esse esprimintu è pò esse di a crista hypertensiva.

Pose invertit

Contraindicazioni à i positi trasfurmati in ioga sò assai più individuali.

Prima, ùn deve esse micca esse rializatu cù un pudore di clotting sangue. Cù una pusizione invistitu di u corpu, a prissioni annantu à i vasci aumenta e, per quessa, u sangue pò andà da andà da u nasu. Questu ùn portanu piacè à u praticu o l'attore.

Siconda, hè strettu pruibitu per fà alcuni invirtiti nantu à i periodi. A listessa prubbidazione si stende à u 2u è 3u trimesteru di gravidenza.

Inoltre, attizzioni inversi pò purtà à aggravamentu di e seguenti malatii:

Sì avete pressionità bè, i posture inturnuali si deve esse realizatu solu à a fine di u furmatu, è micca à u principiu.