Chì per vene da u Kazakistan?

U Kazakhstan hè un paisanu sorpreneur, in quale una identità speciali era cunservatu. Hè per quessa un gran numaru di turistere annunziate annunziate quì per vede uniche interessante è acquistà cun tradizzioni vivari. Ma cumu per vene da quì senza souvenirs for colleagues or loved ones? Cusì, vi diceremu chì vi pò vene di u Kazakistan.

Silverware

Sorpresa un omu sarvatu pò esse un pruduttu unicu di l'urdintra, chì ghjè un bracelet, un anellu, aranci o un cinquante. Bizelik chjamava una pullover larga, chì, secondu tradizzioni Kazak, hè purtatu nantu à u vientu è in u cavallu.

Statuette di u Monumentu Baiterek

Mustità obligata di qualsiasi turistu autore chì rispetta hè una figurina in forma di una scultura ridutta di u munumentu Baiterek - u simbulu di a capitale di Astana.

Rougeti naziunale è accessori

Trà e cose chì sò più spessu purtati da u Kazakistan, ci sò spessu i vestiti naziunale, chì pò esse acquistati in butterie e souvenir shops. I prudutti artighjanali artighjanali - carte, sacchetti o stile. Ornate è riccu belli vistimenti nazionale, capelli, camisani, vestiti, capelli d'alive è capelli (takaya, saukele, kishmek, borik, vymak). Hè sopratuttu mientunu a minuriscenu nantu à i scarpi calzini chì sò fatte.

Food & Beverage

Oghje chì i turistici ti mannanu di e manciarii di u Kazakhstan diliziosi di u situ: cazy da carne di cavalli in vacuum packing, frutti secchi, sour-milk kurt e kumys di cavalli latte, dolci orientali tradiziunali. L'ultima hè una bona signa di attenzione à una donna. Perchè un omu, megliu cumprà u famusu Cunaccu Kazakhu.

Doll in costume nazionale

Un magnificu rigalu per ogni casa serà un pupu eleganti vistutu di un bonu costume nazionale di u Kazakh.

Kamsha

Un omu di qualsiasi anziani serà cum'è kamsha - una zotta di pelle, ferite da quattru, sei o ottu bandelli.

In a lista di ciò chì duverà da u Kazakistan, pò esse magnetichi per u frettu, u kalkaneu (un scudo da a so pelle), figurines di yurts è camelli fatti di sentu, una tappa per una buttiglia di vinu da a pelle è i pranzi.