Sights of Simferopol

Simferopol - a porta di Ghjenuva in u Crimea, secondu in a canzona di u listessu nome. È questu ùn hè micca una figura di parlà, ma un fattu, cum'è quì hè u più grande trafficu di u penisula: i treni sò vinuti, i piani sò volu, l'autobus esse passati. I turisti anu da prumittinu di una maravigliosa festa à e piaghja di a Crimea, visitate i so palazzi è e caves . Probabilmente, per quessa chì a cità hè perceivedu da parechji cum'è una grande stazione - in l'affullanza di trasferimenti permanente ùn ci hè micca abbastanza per apprezzà l'atmosfera spiciale di Simferopol è di vedà i so vidermi, chì sò abbastanza in a cità.

A voir à Simferopol?

Malgradu u fattu chì a storia di Simferopol sia più di più di dui centu anni, a cità hè chjesa di siti interessanti, chì cuntenenu a tradizione storica è culturale di a cità è a Crimea in tuttu. A capitale di a penisula hè chjuca è chjuca, pò piglia assai tempu per visità a vista, per quessa chì averete un breve generale di quelli chì devenu esse prestiti in priurità.

Napuli Scythian in Simferopol

A Reserva Archeologica, chì hè a ruvina di una difesa di u wall defensiva chì circundava u settore tardu-Scythian. A nova cità - Nàpuli, Neapolis hè stallatu à a intersezzione di rotuli cummirciali è era a ligami trà steppe Crimea è a costa di u Mar Negro. Duranti l'escisione in a cità, circa 70 sfondi antichi fù scuperte, a ricchezza di quale suggerisce chì hè a tomba di u gran Scythian di Scythian. A stu mumentu a basa hè abbandunata, u muru hè in un statu deploru, ma perchè stu locu attrae maiori residenti lucali, di l'elevazione di i peneddi di Petru, quandu u Grandi Napuli fu situata, oghje una bella vista di u Simferopol moderna.

Gagarin park in Simferopol

Hè difficiulmente imaginate u Simferopol moderna senza u principal park di a cultura è u reste à elli. Yuri Gagarin, è ancu micca finu à quandu - finu à i 60 di u XX secondu era un spaziu swampy furmatu da a cunfluenza di i fiumi Salgir è Maly Salgir. Ora questu hè un oasi di verdura, stende in u mità di una cità chì hè straccata di trasportu, a so area hè di 50 ettari. In u parcu ci hè un sali di fama da u funerale di suldati chjamati è u focu eternu, induve i fiori sò tradiziunale nantu à u settore memoriale dedicatu à i liquidatori di u disastru di Chernobyl.

Giardinu botanicu in u Parcu Vorontsov in Simferopol

In un territoriu pocu distanti di a cità, situatu più vicinu à a sera in u rotta Yalta, hè un parcu chjamatu "Salgirka" o Vorontsovsky, chjamatu cusì perchè abite a residenza di una famosa famiglia di cunti. A casa hè un bonu esempiu di l'architettura di l'era di u classicismu, cù una terrazza chic è li lizziali di pedra. Oghje chì l'edifizii principali di l'Università Naziunali Tauridi sò situati nantu à u territoriu di u parcu, è u Jardinu Botanicu hè divisu in una unità scientifica è pratica di l'università. U fondu ghjenitali hà più di 1500 spezie vegetali, di e quali anu riccu è ancu esse sparisci. Spécialement famosu hè u rosario locale, chì diventenu un must see per visità è esse risultati di foto di i novu di a cità.

Chjesa di San Luca in Simferopol

Santu di a Trinità, o cum'è ancu chjamatu u Templo di San Luca (per quessa, in u restu relìquanu e so reliqui) - una di e principale attraversu religiosa di a cità di Simferopol. A prima a chjesa di legno hè statu custruitu annantu à questu locu in u 1796, è in u 1868 fù stata triturata è esercitu in u so postu una struttura di petra, chì avemu l'oppurtunità di cuntemplate ancu oghje. I patti di mosaiche è i freschi in l'internu è fora di u tempiu impressenu l'imaginazione, duvemu esse chjappu di città un tipu cù i vitrati macchiati longu u perimetru, in chì simbulìpuli pocu sò regiatamente battizati.

La Chiesa di i Tenti Santi in Simferopol

A più bella iglesia in i migliori tradiziunali di u classicismu si trova nantu à una di e strade cintrali di a cità - Gogol. A so storia passa cù a storia di u seminariu teologicu è hà l'estatus d'una casa exempla di preghiera per i preti futuri.

Musei di Simferopol

Circundendu musei pudete scrive assai, ma hè megliu visità in patronu. I tradizioni storichi è culturali da a regione Tauride sò anuri è dimustrati da i repositori seguenti: