Palazzu Menshikov a San Petesburgo

Wandering vicent'à Old Petersburg , ùn hè micca putente attentà à u grandezza majestuosa antica chì guverna nantu à a Neva - oghje hè u Museu di Palazzu Menshikov. Cammisa per i palazzi è i curridori di u palazzu, u sensu di a storia di questu locu fisicu. Dopu tuttu, era quì chì ci foru numerosi preghjudizii cumerciati di e persone mpurtanti di u tempu di Petru, chì avianu un impattu profundo à u cursu di a storia di u statu Russu.

A storia di u Palau Menshikov (Grande)

A scursioni à u Palau Menshikov si difiere di i visitati in locu parechje in San Petesburgo. Ùn ci hè micca una folla è una inguazioni enorme di visitatori, in a cumpagnia di una guida o senza ellu pudete passà pochi pocu di u lussu è splendore circustante di i seculi passati. Tuttu hè literalmente impregnatu cù u spiritu di ricchezza è gloria.

I terri di l'isula di Vasilievsky, nantu à quale u palazzu stessu è situatu è un magnificu giardinu cù numerosi palazzi, anu garantitu à u Prìncipi Petru I da u so fiduciale, u primu guvernatore di a cità nantu à a Neva, u Principale Menshikov. Prima, in a prufundità di u giardinu rotolatu, era custruitu un edifici di lignu, è più tardi a prima petra hè stata impunia in a fundazione di u palazzu chì pudemu avemu avutu issa. À quattordici anni dopu, u palazzu custruitu è ​​u parcu di u parcu di circundante eranu alliberati.

U primu l'architettu chì prupone è intesu a custruzzione era l'Italia Francesco Fontana. Ma ùn pudia micca vive longu in un clima difficiule, è per i razze di sanità anu da turnà in casa. I so successori turnonu diventà famosi architetti overseas - inspirers ideològii. Ogni travagliu pesu, finitu è ​​rigalu hè fatta di serfs, muraturi è falignami Menshikov. E so mani eranu custruiti un palazzu di trè anni, chì era sìmulu à quellu di l'imperatore, per ùn mancà altre curriri.

L'interiors di u Palazzu Menshikov sò unichi cum'è a so prisenza. Particular attention and interest is the third floor residenciale. Questi sò quì i stati persunale di u prìncipe, è a dicurazione di e camere era cunservatu in a so forma originale. Questa è quatru sò stati cun tessili impurtati da l'Olanda - una ricchezza ùn si pò micca glurificà di alcuni palazzo europeu. Caratteri Iraniani, armorii inturniali italiani, pranziali artighjanali italiani, mobili in sicretu l'ultimi tendenzi di a moda europea, stati è scultorii sculpturale - questa magnificenza Menshikov hà circundatu di l'invidiusa di tutti.

Ma micca per un long Marshal General Marshal Menshikov hè statu destinatu per vive in sti appartamenti luxurii. In u 1727 u prince era arristatu, è tutte e so pruprietà si trasfirìu a l'statu in u pussessu di a Chancellerie. In i anni dopu, u palazzu fù spartutu da a manu. Hè cumprendi tantu un hospitalu militare è a residenza di Piotr Fiodorovich è a so famiglia. Finu à a Rivuluzzioni di Irailu, u palazzu ghjuridinutu à a dinastia reale. I sidici prupietari constantemente custruìanu qualcosa è cambiatanu l'apparenza di l'edificu in u so modu.

In i tempi suvietichi, ci eranu stituzioni statali - a Marina, l'uspidale militare è l'accademia. Dopu a ristaurazione di u 1976-1981, u Museu di u Palazzu Menshikov diventò un ramu di l'Ermitage. In 2002, a ristururazione fù torna dopu fattu dopu chì quasi tutti i camere eranu aperti per i visitanti.

Indirizzu è ghjornu di u palazzu

U museu hè apertu per i visitori di 10:30 à 18:00, ma una ore prima di chjuderaghju a bilitzi ùn ferma di vendita. U luni hè un ghjornu off, è ancu l'ultimo meseczu di u mesi hè un ghjornu sanitarie. U museu si trova nantu à u mondiale di l'Università, ùn pudete micca passà è si ferma indifferenti. U prezzu di i biglietti à u Palau Menshikov da 100 errubili per i studienti, finu à 250 per visitanti adulti. U gruppu turisticu custruisce 100 rublettinu è individuali (à 10 pirsuni) - 800 rublime.