Yoshkar-Ola - attraversi turistiche

A capitale di Yoshkar-Ola, a Repubbica Repubblicale, hè solu di esse una cità Russa uridale . Prima di tutte e cose, vogliu avè nutitu un cunnessione pocu è assai armoniu di i vechji edifizii è i novi edifizii in u centru di a cità. Ci hè parechje belli è interessanti in Ioshkar-Ola, chì sò persone turchi pittorescenu. Pigliate chì vi pudete andà à voi secondu u finale in a capitale di a Republica di Mari El.

Main Attractions in Yoshkar-Ola

Ùn vi maravigliate di vede in u core di a cità una veru torre Spassky. Questu hè solu una copia di u famusu edizonte di Mosca. Hè assai più chjucu di l'uriginale, ma u campanile nantu à a torre si trovanu comu reali. L'indigena Yoshkar-lilans sò assai orgogliosi di a so torre.

Prima di a rivoluzione, Yoshkar-Ola hè chjamatu Tsarevo-Koksha. Dopu qualchissia, parechje strutture di e caserne antichi, chì appartinevanu di i mercaderi prusperi, sò stati priservati in a cità. Tra d'elli, l'ogettivi più interessanti sò e case di Karelin, Naumov, Pchelina, Bulygin, Korepovs, u chistò di Chulkov.

In u mondu antichi di a cultura, i novi edifichi sò ancu d'interessu, chì si sò perfetti cù l'architettura generale di a cità. Dopu u 2007, Yoshkar-Ola hè statu attivamente ricustruitu, più di più di novu casi, riti, edifici di l'uffiziu sò custruiuti, i vechji sò ricustruiuti. Per esempiu, unu di i megliaghjà attraziali muderni di Yoshkar-Ola hè u terrapland di Brujas, similar à a cità di u stessu tipu flammarinu di sviluppu.

Tempiu

A prima petra, è ancu un edifici di dui livelli, chì hè apparevutu in a cità à u seculu XVII, divinni a chjesa di a Santa Trinita. Era un gran esempiu di l'architettura russa di quellu tempu. In ogni modu, assai cambiò da quì: in i tempi Soviets, a chjesa hè chjusa è u so campanile fù torna cunfirmata. Literalmente 5 anni fa, travagliu di restaurazioni hè stata cuminciata, è oghje a Chiesa di a Santa Trinità hè una struttura differenti di modu distintu, ma ùn hè micca menu bella.

Una storia simili è a Cattidrali di l'Ascenze di u Signore, ancu dui storii. Hà una forma unica di "octagon di u quadrangulu". I travaglii di Restaurazioni sò in modu oghje è i architetti muderni anu pruvatu à restaurà l'antica grandezza di a chjesa, distruttu da u tempu è di e persone.

Musei di Yoshkar-Ola

Trà i musei di Yoshkar-Ola avemu a puntà u Museo di Storia di a cità. Fu fundata annantu à pocu tempu è si trova in a custruzzione di una mansionu antica. Dopu avè visitatu u museu, intende acquistà cù a storia di u fundamentu di Tsarevo Kokshaisk è u so sviluppu.

U museu Naziunale di a Republica di Mari El hè interessante cù i so cullezioni archeologi, exhibiti etnografiichi è e mostri d'arti aplicatu di e Mari.

Per l'amatori di l'arti fine, hè stata fascinante per visità dui musei più altri - u Museu Ripubbliċi d'Arti fine è, sicuru, a Galeria d'Arte Nazionale.

Altre posti d'interessu in Yoshkar-Ola

Una altra dimurrazione di Yoshkar-Ola hè a famosa famiglia «12 apòstuli» nantu à l'edificiu di l'art gallery di a piazza di u Patriarca. Hè cunsigliata assai precisa, chì u so travagliu hè corriguutu da u satellita. E ogni trimone da u simbulu a porta ci hè un astru duvutu l'icona di a mamma di Diu cù u Salvadore, è, à u sonu di u chant, lentamente entre a porta in u latu di u circhiu di u rolu. Per Ghjesù, tutti l'apòstuli sò muvimenti, perchè u ghjornu hà u nome. Allora l'autori di l'idee fighjanu a scena di l'Entry de Signore in Ghjerusalemme . A figura di ogni appoghju alcuna 1,5 m di altitudine, alcune d'elli sò mobile.

In a capitale di Mari El sò parechji monumenti. Una di questi cumpunimentu sculasticu interessanti hè u Cat Yoshkin - una statua chì pisanu 150 kg, situatu nantu à u territoriu di l'Università Marittima Mari. Questu catteddu cadutu appizzatu à u bancu, cum'è s'ellu invitò à pusà à pusà à ellu è cumparisce una sucità. I studienti di l'Università anu una tradizioni divertida - per vagnari un gattu nantu à u nasu incù u passatu successu di l'esame è a prutezzione di u diploma.