Suleymaniye Mosque in Istanbul

Arrivatu in Istanbul , ogni ghjornu hè simplificatu bisognu di visità a mezquette Suleymaniye, chì hè a seconda mezchezza più grande di a cità è a prima in grandezza. In più di i servizii di ospiti per i musulmani in Istanbul, a mezquita Suleymaniye hè ancu una attrazione lucale. Stu palazzu unicu fù custruitu in u 1550 cù u dicretu di u Sultan Suleiman l'Legislatore, è l'architettu famosu è l'architettu famoso Sinan hà pigliatu stu prughjettu. Cumprenza più nantu à a storia di stu cumplessu, è cume l'acquaintu cù l'uggetti inseriti nantu à u so territoriu.


Storia di a custruzione di a Mureta Suleymaniye

A mezquette hè stata fatta cum'è l'esempiu di a moschea di Santa Sophia, ma in i piani di u Sultan è l'architettu stessu era di fà un edifici superiore à u so mudellu. Pigliò 7 anni di custruisce a mezquette. Pare chì ùn hè micca tantu un pezzu per quellu tempu è un tali grandu, ma Suleiman ùn hà micca piace. Per quessa, a vita di l'architettu era "in questa". Ma u sultanonu hà sappiutu chì, se qualcunu avianu succidutu à Sinan, i so sòveri mai anu avutu a vita.

Ci hè una legenda, chì dice chì duranti a custruzzione di u sultanu, un zutillu cù peddi prezzu hè statu mandatu in burlesciu. Allora u persianu Shah hà permeatu chì u Sultanu ùn avia micca bè soldi per fà u soldi. Ingeratu, Suleiman hà rializatu quelli di e ghjuvelli in u mercatu, è u restu era urdinatu à imbulighjà in a suluzione chì era da questu in a custruzzione di a moschea.

43 anni dopu à l'apertura di a mezchettia era un incrucimentu forte, ma era salvatu è restauritu. Anusimo dopu una altra disgrazia passò à u cumplessu - un forti terrimotu hà cullassatu unu di i so domes. Ma a restaurazione volta torna a mosche suleymaniye in a so apia.

A Mucera di Suleymaniye in i nostri ghjorni

Sfortunatamente, oghji i visitori ùn anu pussutu vedanu tutta a bellezza di sta mezchega, qualchi parte di i lucali sò necessariamente sottocupati, però in generale hè pussibule scopule un locu locu.

Accuminciamu cu l 'figuri nìuri è di grandezza di a moschea, chì ci permettenu di accade vous 5000 prighera à u stessu tempu. U spaziu di a moschea hè 60 à 63 metri, l'altura da u pianu à a cupola hè 61 metri, è u diametru hè di circa 27 metri. À a sera, a mezquette hè illuminata da 136 vitugliuli situati in i mura, è 32 finestali di cume. Prima in u scuru u lume hè ghjuntu da vela installata nantu à una bigla candele, oghji sò stati rimpiazzati per l'electricità ordinaria.

Comu avemu digià dicenu, a mezchevi di Suleymaniye hè un cumplicatu in u territoriu di quale ci hè ancu i salotti rizervati per e necessità di i so bè, banni, hamam è un cimiteru cù mausoleums. In i mausoleums di a mezquette, pudete vedere u tumbu di u Sultan Suleiman stessu, induva si trova cù a so figliola Mikhrima. I mursu di u so funebri sò disposti di ciumi russi è blu, nantu à qualchissimi chì unu pò vede i frasi da l'Koran. Quistioni di u Sultan in a mezquette di Sulaymaniye, a tumba d'Hürrem, a donna di u Sultan, hè situatu.

In più di sta famosa famiglia, in u cimiteru pudete vede i funerali di assai altri pirsuni impurtanti, cum'è e lontri, chì anu stati stallati com'è exhibimenti stòrici. Quelli chì vulete visità a tomba di l'famusu architettu uttene ancu capaci di satisfà a so curiosità. U stessu Sinan hà designatu a so tombu ind'u paesi distanti nantu à u territoriu di a mezchezza, in u quale era postu dopu a so morte. Di sicuru, ùn hè micca una vista splendida, ma vale una visita.

In più di tuttu dettu, i visitori puderanu vedere 4 minareti, chì per u Sultan significò chì era u 4 ° Sultan dopu a prisione di Constantinopuli. In i minaretelli, 10 balconi eranu chjusi, u numaru chì ùn hè micca ancu accidintali: Suleiman era u 10 sultanatu di l'Imperu ottumanu.

Cumu per arrivà à a Moschea Suleymaniye?

Utilizendu u trasportu pùblicu, è più particularmente trammi, sapemu chì ùn mancanu micca direttamente à a moschea. Allora, chì surtite à a vostra persunata, duvete sceglienu: o un caminu di 10 minuti o un taxi ride. Sì avete sempre pienu orientatu in a cità, ùn hè micca risicatu è sùbitu immediatamente à i taxista: perchè u tempu, è i nervi risparmià.