Vitaon baby

Vitaon u babbu, o balm Karavaeva, diventa amatu assai amatu di parechje marta. Piglionu a Vitaon per u dia di a cura di a pelle di u pettu è a mugliera di u ziteddu, cum'è un oliu di massa, com'è rimediu emoliente è curativi per a sudari è dermatite è ancu cun u friddu.

Vitaon baby: compositura

A cumpusizioni di u balsu cuntene solu ingredienti naturali:

Vitaon baby: indications per l'usu

A causa di l'altu cuntenutu di e vitamine è sustanzi biututichi in u balmu, l'oliu babyon Babyon hè utilizzatu com'è agenti di curazioni per i diversi irritazioni di a pelle: diarrea, rashes, pelle seca in u zitellu . U carru Vitaon accumene a curativi di cuminzanti, abrazzioni, fretti, prutege a pelle di u babbu da l'action di l'acqua di l'acqua. Eppo chì sta strumentu hè stata pruvata è cum'è un oliu di massa, perchè a causa di a so cumpusizioni acchiana l'acqua di u limpinga è a circulazioni sangue, normalizate u tonu muscular. L'età di mammalsi Vitaon, u babbu, aiutà à riddà di e grieta è di l'irritazione à i capelli.

Vitaon solu u fruttu à i zitelli

Ancu l'urdinamentu à a droga ùn anu micca avvisiatu riguardu à l'usu di Vitaon per trattà i zitelli da e malatie, i parechji parenti anu truvatu questu applicazione. In fattu, a cumuzzioni naturali e qualità sustinevuli biologicamente attivi è regeneranti permettenu a Vitaon in rinite ancu in cani, per micca di scrive figlioli maiò. Per esse a liberazione di u zitellu da u friddu, hè abbastanza per grimpà nantu à ogni aghja per 1 drop of the drug. U babbu Vitaon pò ancu esse usatu com'è una strumenta preventiva per a prutezzione di u zitellu da i virus in l'epilé. Per fà questu, hè abbastanza per lubricate u zitellu di u zitellu cù u vitau cù l'aiutu di un swab di cuttuni. I zitelli sò abbandunate calmamenti sta prucedura, l'unicu chì pò causà a so indignazione hè u listinu spiciale da a droga.

Vitaon baby: contraindications

Contraindicazione à a accusazione di Balm Karavaev hè sensitivu à i so cumpunenti, perchè ùn l'avete micca à i zitelli senza cunsultà un duttore.