Tacchi tonde

A moda hè cíclicu, cusì parechji mudelli di tendenza da e passati ricuminati pericamenti in i cullezzione di i principali di u disegnatore. È toccu è studded calzature. Era populari à u principiu di l'anni 1970, durante l'api dia di l'estilu punk rock. À quellu tempu, i scarrichi e sventondi arustichiti adduzzati cù rivèttiti di metalli, cusì sottusicanti l'aggressioni è una certa rudezza.

Oghje, i spine persianu si ponu truvà nantu à i sapori feminili raffinati. A so tecnica di cuncepimentu permette a creazione di una famosa figura di una "chjucpa negra" di una famiglia intelligente. "Spine" di u metru pò cumprà a superficia entera di u scarpa o a so parti indivìenza (sock, zona di u sole). I prudutti bè piatti di u pezzu nantu à u puntu.


A lista

I pruduttori muderni spessu sperimentate cù attraversi pocu insemurati, perchè i rivèti metallichi ponu esse truvati in parechje cullizzioni di scarpi. L'amatori più famosu di u ghjocu nantu à i cuntrasti fù u fashion designer Valentino Garavani. Hà criatu a coletta Rockstud, in quali scalun è eleganti, cun u so nasu strettu è rivettule stiliani sò dimustrati. Valentino hà stati riturnati cù spicchie cusì impurtentimenti cum'è famiglie cum'è Alexa Chang, Olivia Palermo, Giovanna Batalha, Alessandra Ambrosio è Drew Hemingway.

Famosi famosi prefessu di vistimenti cù cocktail, pantaloni è faldere trimote. Valentinu ùn sò micca nicissimi cose cù pezzi calziusi è vistiti in u pianu, cum'è quandu hà amparatu u disignu uriginale di i scarpe di marca.

Calciuni interessante cù studs è studs sò stati offerte da Christian designer di moda Christian Labuten. A chjave per i so scarpi eranu picchi piaghji persacuti chì cuprìanu a superficie di u calzate. In a colture di Labutin, i mudeli di sfarenti sfarenti sò prisentati, ma i petti negra è rosa cun spike viramanu megliu.