Capelli - inverno 2012-2013

Hè un sbagliu per dì chì ogni donna hà fattu soiu un capo di pelle, ci hè una categuria di donne chì prefere fur di lussu, stile è eleganza di cachemire. Hè nantu à un capeddu d'invia di donna, quale stili stanu in moda in 2012-2013?

Abete 2012-2013: stili di moda

In a tempesta d'oghje è invernu 2012-2013 serà difficiuli di dì chì quellu chì ùn anu micca currispondenu à e tendenzi di a moda, cum'è disinfettori ùn parmette micca di pudè determinà quellu chì hè oghji attuale. In noziò cumu spiegà a varietà di mudelli chì anu prisentatu per l'esce?

Allora, chì inviolinu i capelli di e donne in u 2013 prumettenu di fà moda?

A stile di carta di cut free, sottu a longa di corpu, hè novu in moda. Perchè u furore di colu hè spargiate, spessu culuritattu. In quelli colli di lush moda, parechji mudelli sò presentati da Michael Kors è Nina Ricci.

Avete mai vistu un mantellu? Se no, ùn hè u tempu d'acquistà cù stu mudellu, perchè in questa stagione dan stile promete essere incredibile. Stu capeddu veramente s'assumiglia à un vestitu orientali - ùn ci hè un oliu, ma u mischju hè mancante. A influenza orientali si manifistarà in altri dati - in a moda di manichi è colli-rachi.

U pilami di l'inviolitu di e donne in 2012-2013 pò esse senza manichi. Cusì i disinfettori decidenu è prisentonu à l'audienzia un capeddu-capo cù slotte per e mani. A durata pò varià da u standard, ghjustu sottu (sopra) u ghjinochju, à l'estremu in u pianu. Tali capelli longi permettenu a so mistressa per sentu cum'è una sorcere in una magica robba. U vantaghju induve di un capeddu hè chì ghjudiziu à a figura di tutti e donne. A virità è quantu questu chjubu sarà praticatu in u fretu, a grande pregunta.

I disegnaturi sò longu amuzendu u uniforme militari, pigliatu da quelli elementi per e so cullezzione. Hè l'stile di l'esercitu è ​​avete à l'armata. Abate in questu pruclamariu stà in vogue in u invernu di u 2012-2013. Questi mudelli sò distinti da largate lapels, spine è buttuni di metallu in 2 fila. Cù fiori sò dinò, tuttu hè strettu, hè tanta u oscuritate, d'oliu, grisa è marrone.

A gravità di l'omi hè ancu in a natura di assai dami, per quessa detti diplomati-coat eranu creati in forma di una chaise longa cù lapel. Stu mudellu era chjamatu "diplomaticu", però, sta scelta hè più adattata per u vaghjimu o un invernu calzini. In i ghjàllichi, ùn pò micca esse luntanu. Ma un altru giacchidu in l'stili masculina di tela più cálite hè digià capacitu di calunzà a moda. Tali caprini, sopra à tuttu in a gaiola, diventanu a moda in a staghjoni di l'invernu 2012-2013.

E so pilu Trapezoidali è in forma di una fossa era populari in i 60 di u seculu passatu. A moda si mette in circles, è ghjovani ghjusti sò invitati novu per pruvate à mudelli simili.

In u stadiu di a moda puderebbe vede un fenomenu cum'è capo-capra, anu una siluella di riduzza è ristretta. A cintina hè sottuminnata sottumessu à una larghezza media di a strapata cù una sante interessante. Sembe questu questu questu hè assai fimmininu, salizzendu i curvi di a figura, però, hè adattatu solu à ragioni nichi. Perchè u tile densu in cumbinazioni cù questa siluette ci vena.

Inoltre una stile minimalista di u pilu serà populari. Sò avè sò spessu una siluura diretta, una sante sottu u restu à a scelta di culori.

Abete 2012-2013: culore è materiale

Cù u culore tuttu hè simplicemente - ciò chì ti piace, hè modellu. I so disinfetti utilizate culori silenzi è vividi (più spessu una paleta naturali, l'occhi anu sò rarate), culori bianchi è nuvuli classic, è ancu ghjocu à cuntrasti. In moda è stampi d'animali, particularmente sottu a pelle di serpente.

In quantu à i materii, i ticzoni tradiziunali, drapes e cachemires, è di cuir sò usati. In a tendenza hè un materiale brillanti chì cum'è guascu.