L'uccidintali russu - omochi è falò falanti

L'urtulanu più principianti ponenu unu di i sbagghi di u principiaturicu tipicu: pruvendu troppu difficili per creà cundizioni per i trutichi per a pianta, o pruvate di temperà è abituanu a pianta à un clima novu. Ùn sò micca surprisu chì i corsi chinesi s'arrivela à u ghjallu è rdu parte, perchè quì hè impurtante trovi u mezzu d'oru.

Perchè u foglie un biancu chì si spinga?

Ci sò parechji fonti di stu prublema è, quandu a pratica prus mostra, questu hè u risultatu di cura improperu. Cunsigliate i casi clàssici è risposte à una quistione, perchè oghje silenzienu in u culu rose:

  1. À tempurità ghjunghja, a pianta ave precisione più umida. Ma ancu quì a misura hè impurtante. Unu di i ragiuni per quali li foglie sò giallo, hè u mari in u fondu di u prugna di a rosa cinese. Pruvate di vìdinu l'acqua quantu possibili, si metti à u fondu è l'eoreli sò in un pappinu fretu. Questu hè una stampa tipica per l'invernu.
  2. Nisun casu cumuni per chì una rosula chinesa spina foglie, ùn ferma una retazioni à una gota di a temperatura. Questu hè tipicu per una varietà d'istituzioni induve u calenzariu hè compilatu dopu, è a fioritura si trova vicinu à a finestra.
  3. Cù l'arrivu di un ghjornu curtu, u centru magicu hè allatu u giallu, per a mancanza di lumicinu è di foglie cadute. Quì tuttu hè naturali: a pianta s'era ridutta di l'eccessi, per ùn scurrerà energia è adatta à a less light.
  4. Quandu u ciumi picciliu si ghjusta chjassi è si falla chjudaranu in un state sceglite, sì tratta un spicchiu aranciu. A natura di u amaru hè diffirenti: quarchi cosa hè quasi untuvamenti foglia verde cù una sulenza apenoramente notevili, quandu u folla hè giusta annantu à u giallu.
  5. Tutti sapi chì u nitrogenu hè necessariu per u criscenti attivu. In ogni casu, u so inzuccaratu causarà à l'altri rose di u biancu per foglie è falò.

Ci hè chì esce à truvà un locu per un vaso, per determinà a quantità dritta di fertilizzà in u prucessu di cultivamentu hè spirimintatu. Hè abbastanza solu à seguità a raccolta generale per i piante in l'inguernu è di ùn fà micca.