Tulipani - variità

Trà i floristeri ci sò assai fanni di a fioritura di u liricu, chì i so arbuli, grazia à a varietà di variità, sò una decorazione efficace di alcuna pianta. In più di u culore, sò distinti da l'altezza di i peduncles è e particularità di i so care. Prima di principià a pianta giardini di giardinu , avete acquaghjate cun ughjettivu di variità pupulari è sceglie u megliu. U nostru articulu vi aiuterà à questu.

Tutti i bianchi sò diversi classificazioni, chì cuntenenu i cundizzioni di u crescenu, stamina, culore è altezza di l'arbulu. A maiò parte di spessu sò spartuti nant'à i gruppi di seguente:

Avemu l'appressu vicinu à e quelle cultures appartenenu à ogni gruppu.

Neree specie

Quessi varietà di u lircu sò salvatichi, e so i so fiori anu un cordu menu brillanti è un tagliu più chjucu. Hè cunsiderata più difficiuli di cura è preferite di disembarghje cù chjucchi. Cumu includunu:

Lice varietà asiatica

Questa hè a più nova varietà di liri, a varietà chì ùn ci hè micca un lìmitu. A so popularità hè addimulata da un gran numaru di colori è formi, unpretentiosi in cura è resistenza à e cundizioni climatichi. U so solu sustinute hè a suscettibilità à a malatia, spicialmente botritti. I siguenti ibridi si appartenenu à stu gruppu:

Siccomu sò assai assai varietà di lirieri chì sò di eghilldei asiatichi, per a cunvenzioni sò state dividuti in i seguenti suttugrati: Amalie, Arlequin, Caleidoscope, Festa, Tango, Brashmark, Willtigrinum.

Liriu orientale

Ancu chjamati orientali. Sò includenu fiori cù un corpu fieru, forma rifinita grande è un aroma forte forte. Per u cultivo di ioghji orientali, certi cundizioni sò deve esse creati. Sò bè adattati per u usu di bouquets.

Orléans o variità tubulari di lirieri

Hè un forte oliu è enormi inflorescenzi. Ci vole à pruteghja da u ventu è a precipitazione, chì ponu dà a fioritura. U vantage di i lilii tubulari hè chì ùn deve micca bisognu di trasplantà . Queste include:

Longifloru o liriuri bianchi

Ci sò una gran flora tubula cù un aroma forte forte. Sò destinati à cultivà in un invernamentu, ma pò crede in a terra aperta.

Perchè ùn sò micca resistenza à a sicura, sò sustituiti per variità cumminati cù iegge.

Species interspecies di bianco

Sò quelli chì sò e varietà più nova di i bianchi chì anu parechje cun risultatu di travirsà i diversi iegge:

È rarissimi sò AT- è TA-hybrids (una mistura di tubular + varietà Asiatica).

Per alcuni un risultatu veramente sorpreneur in u to giantale di fiore, puderà cultivà parechji varietà di lumi à l'alte.