In Malmö, i venditi suecchi per ... sianu eranu aperti!

Ogni vota ti crede ch'è no avemu nunda di maravigliate, puderebbe sorprenderà ancu più!

Allora ... Dopu intesu a parola "u ghjocu", chì prima associazione vene à a vostra mente? Pudete "furmagliu", "computer", "mousetrap" o ancu "gridannu è gridannu"? Bonu, d'oghje, sente sta parolla, ùn penserianu solu di i buttuni encantadora in Svezia! Vi surprised?

Ci hè chì in Malmö vive un veru fan d'sti pesti di a casa - "Anonymous", chì crea sorghji turistiche sorpreneur - tiny little shops for rats!

E i primi dui sò pronti per accettà clienti!

Solu visitatori di sti capulavori di l'arti di strada in talla solu 70 × 30 cm!

I prudutti sò tuttu, cumu avissi duvutu: nomi tempting - "Noix de vie" o "Nut of life" è "Il topolino" o "Mouse", si trovanu in a interseczione attraversu di a cità è anu a terrazza più còmizzata cù un ciucciu di fiore!

Comu avà guessu - in i butthi "vendenu" tutte e cose chì sò assai fugliati di i sappi e rè!

Dopu avè fattu una compra, i rintusini pudarete tastà un pezzu di furmagliu o un nutitu da una varietà varieghja à a tavula è à tempu à apreghjunghje nantu à tutte l'estremetti di film nantu à i cartelli di i teatrini di "mouse".

Chì avemu avemu oghje sicondu u prugrammu?

Aiuttu bellu, - avete vistu un menu più bonu? Questu hè in u "Mouse" pudete cumene furmagliu, cottu in sudu, Italianu in Francu, è sceglie qualcosa o salata!

U menù chjucu di u mouse!

E qualchissia varietà di castagni in u "Noix de vie"! Immediatamente copie da u mondu!

Ma più importantemente, i suzzuli è i sappressivi pò vinu quì è di notte - i cummerciu ci travaglià à u ghjornu è u punteddu!

E a vendita hè sempre pasti freschi!

Eppuru, sapete o quale duverà prima quandu u viaghju u passiu à Malmö?

È da u modu, u nome di l'autore di e vendita di surci hè ancu micca stabilitu. Queddi - "Anonymous", ma per i so opere prublemi pudete seguitu seguità l'Instagram!