Nutrition value of honey

Honey s'arrifirisci à un alimentu à ghjunghje à qualità, per allà, invece dinò, hè utilatu in assai dieti è si permettenu per quasi tutte e malatie. Hè un amore per questa dulcezza hè duvuta à u nutrimentu valuru di u melu è a so cumpusizioni chimica.

Ingredients of honey natural

Hè difficiuli di truvà un altru pruduttu cum'è u melu, chì cuntene una quantità di sustanzi sustinti, cumprese enzimi, minerali è vitamini. A meli hè riccu in calcium , potassium, phosphorus, chlorine, sulfur, iron, iodine, manganesi, vitamini di u gruppu B, C, H, PP. Un gran numaru di enzimi differenti cuntribuiscenu à a rapidu assimilazzioni di u meli è à migliurà u funziunamentu di u viaghju gastrointestinali.

Phytoncides, chì sò parti di u pruduttu, endow meli cù prupietà bactericidali, antiinflamatori è tonicu. Inoltre, phytoncides promossi a migliurà di i prucessi metabolichi è promossi a regenerazione di tissuti. Dognu di sti pruprietà, a melia hà un effettu pusitivu solu per l'internu, ma ancu per l'usi alloghju.

L'energia di qualsiasi pruduttu, cumpresu u meli, hè cuntenutu in i so proteini, di grassu è di carattìfichi. A maiò parte di i calori sò liberati da u grassu, ma ùn anu micca avellu. U cuntenutu calori di u meli hè determinatu principarmenti da i carbuidrati cuntenuti. U nutrizione di u melatu naturale hè circa 328 kcal per 100 g. Da questi, 325 unità di calori sò liberati da i carbuidrati. È solu 3 kcal di i proteins.

100 g di cose cumposti per 80,3 g di carbohydrate è 0.8 g di proteins. In ogni casu, si devi esse nutatu chì i carbuidrati di u melanu sò zuccarati semprici: glucose è fruttuosa , chì sò assbitati faciule da u corpu. Grazie à questu, u mele saturava rapidamente u corpu cù l'energia necessaria.

A cumpusizioni di u melatu è u so cuntenutu calori pò prestitu un servitori valore in un organu dilettatu, atleti, zitelli è persone d'età avanzata.