Sandali blu

Una nota di romanza, tenerezza è frescura in un vestito d'uttene hè pussibile per sandali blu. Stu culore hà un tipu di capricci intrugliu, u charm, per questu valenu per aduprà micca solu in ropa, ma ancu in i scarpi, chì creanu l'imagine per a stagione calurra.

Cù que portanu sandali blu ?

Ancu s'ellu avete sempre compri prudutti bianchi è bianchi, pudete facilmente unisce sandali blu cù i vostri cumpagni preferiti. Unipochi esempii cù quelli ponu esse cumminati:

  1. I sandali blu nantu à una falza o piagginariu viaghjanu perfettamentu in u stilu marinu. Hè basatu annantu à i sfumaturi bianchi è blu, è a robba cun i scarpi meravigghiavanu di l'altri. I sandali nantu à issi soles sò cunfurne è cunfortu, ponu caminari nantu à a spiaggia, è andendu in una scursioni, è vai da compra.
  2. Tacchi blu in u so pezzu ghjustu stà belli cù un vestitivu biancu, sarafanu o tunica. Questa opzione hè apprupta per a pruduzzioni. Sì avviassi à l'uffiziu, poi pusà nantu à una scogliera blu è un lividu ligame è diventene a biddizza è u freschezza ancu in un ghjornu calore. Anu ancu bè cù l'occhji in spedituri largu è una bracciu bianca.
  3. I sandali blu nantu à una foresta pò esse mette in una festa cù un vestitu corta di cuncerta o una falda di denim. Ùn si scurdanu di i vostri accenti brillanti in a forma di cumpunenti è sacchetti in u tonu di sandali.

Cù i culori di a ropa puderete combine sandali blu?

In più di i culori chjamati tradiziunale, pudete nome uni pochi di più:

Ùn serà micca pariu di spirimintassi, perchè l'estiu era creatu precisamente per quessa chì e puderà chjudarà nantu à e so pratiche più brillanti è ghjustu.