Hubert de Givenchy

Incarnazione di u spiritu di a moda francese, classico cumminat cun una eleganza speciali - tuttu questu marca ZHivanshi. A so apparizione, u devu un brillanti disignu di moda francese è una persona talentu - Hubert de Givenchy. À questu tempu era u criaturu più chjucu di l'alta couture. Oghje, u so nomu hè familiar à tutti - ancu à quelli chì sò assai luntanu da u mondu d'alta couture.

Hubert de Givenchy - biografia

Hubert James Tuffin de Givenchy nascit in 1927 in a cità francese di Beauvais. A so famiglia era di l'aristucratiche, avendu ricivutu u so tìtulu dui sett'anni. U patri di u futuru disignu di moda era un artista. Appena, era quellu chì hà datu u donu à sensu intuinticu è crea un bellu figliolu predilettu.

A decisione finali hè fatta nantu à a so chjamata à Hubert de Givenchy. A l'età di 10 anni, a mamma hà pigliatu à Parighji per vede una mostra di Art è Tecnologia. In particulare, fù fascinatu da a cullizzioni di u famusu modista Cristobal Balenciaga. Da quellu momentu, u zitellu sappiamu chì ellu hà bisognu à seguità a so strada. A so mamma hà abbandunatu a so scelta, è in u 1945, à l'età di 18 anni, Hubert si n'andò in Paris per studia à l'Ecole di Arti.

Moda casa Zyvanshi

A grande storia di a marca Zyvanshi principia in u 1952, quandu à l'età di 25 u ghjovanu è talentu Hubert de Givenchy abriu a so propiu Casa di Moda in Parighju nantu à a Rue Alfred de Vigne. Pocu dopu l'apertura di u mondu, a so primu coltu vinia appena, in a presentazione di quale u primu modellu di quiddu tempu Bettina Graziani hà participatu.

Fate i so clienti sò parechje personne famosi cum'è Jackie Kennedy, Elizabeth Taylor, Lauren Beekol, Sophia Loren, Grace Kelly, Barone, Windsor, Madame Rothschild e Diane Ross.

Ma in 1995, ZHivanshi decide di abbandunà u so postu. Dopu d'ellu, Ghjuvanni è Ghjuvanni, McQuinn, anu visitatu a Casa. Avà hè capu è sustegnu di tutti i valori di a marca, u giovane grizzu Riccardo Tishi.

Givenchy Collections

Un talentu di moda di custrutturi chì hà sempre mantatu chì a ropa ùn deve micca impedisce u muvimentu di una donna. U primu colture de vette ZHivanshi hè statu un successu enormu cumminatu chì Hubert hà sappiutu traslassine i pinsamenti in e so robba. E so brusgi, lustru e scorri, vincìu l'amore di e donne in u mondu. Per i so furmazioni, hà utilizatu casi semplici e tessuti naturali. Paria chì u moda designer puderia piglià l'animale di e donne. Dopu ddu puntu, a marca Zyvanshi hè diventata assuciata cù "chic dipendente".

Inspirazione particulare per i so cullezzione Huber hà pigliatu in l'imaghjini di Audrey Hepburn. Hè a so musa è un bon amicu. Per ella, hà criatu a so prima fragranza, L'interdit, è da u bellu perfume Le De.

A cullizzioni ZHivanshi 2013 hè una tipu di "ritornu" à u gustu predilettu di u creatore di a marca. Frà chì i vestiti prisentate eranu brusgi, è vistiti di stile eccezziunale, è longu guanti eleganti. Un pocu di rumanzu, un pocu di chic francese. A nova coleta torna a rifarenze i principii chì anu stati posti in u 1952 da Hubert de Givenchy. Ma questu hè solu l'attellu di marca, l'attrazione è questu, graziunì chì u so nome hè sempri inscritto in a storia di a Moda.