U vestitu basatu per l'estate

Dopu à a malincunia di u mumentu è à a primavera avitaminosi, cum'è per magia, i femine è e donne començanu da fioru. In i buttoni ci sò e cose d'udite è in ogni locu nantu à i vitrati i fiori corsi di u pastore di a primavera sò sustituiti da i culori di l'estiu. In ghjustizia di fabulosi bellezii è di moda, sarafani è altre attributi di u vestitu d'uttellu, spessu sottu una seconda stonda, avemu vistutu a ropa cumprata è venite à l'horroru: l'armata di l'uttùsu ùn hè micca adattatu per l'ufficiu, e cose sò pocu cumminatu, per ùn mancarià u fattu chì i sacchetti è senza pelle di tutta sta abbundanza ùn pudere micca piglià! Sta situazione passa assai spessu: Aghju compratu tuttu ciò chì m'hè piace, ma ùn sapianu cumu per vèstinu cù qualcosa. Perchè chjappu tali ùn hè micca successu è i soldi gastru nantu à a robba, ùn hà micca sunnicatu a notte, ci sò parechji cumbugliu chì aiutanu à ripiglià u babbu di l'estiu.

Comu sceglie un uttellu di uttinu

U primu u primu rigulamentu impurtanti: ùn persighjanu mai più a moda, tuttu ùn pò accumpagnallu, ma avete da tempu di acquistà assicurati cosi senza necessità. A moda hè sempre un passu davanti à voi, è l'stile hè stepping on the arm, cullò ciò chì hè sicuru. Ùn vulemu micca chjamà cù u tipu è u culore di vestiti tutte a vita, in u stili scelte hè pussibule di portà assai idee freschi è arreghjanu i vostri accentu si fate cù cura. Ma l'esperimenti sò in generale periculosi per avè aduprà tuttu u ghjornu in l'Uffiziu. Fate un vestitivu di uttena, perchè e cose sò bè ​​cumminati, ci era sempre quarchi cosa di vèstinu, è a purse ùn hè micca maltu, in fattu, ùn hè micca cusì difficili. Eccu i principii «manduli» di e shopping right per l'estiu:

  1. A fasgone . Hè abbastanza per cumprà una per l'ufficiu è per caminari. In u caldu estiu, una furtuna longa hè assai reale, è pò esse disprezzatu durante almenu a simana sana: cù cima è sandali, cù una brusa delicata è u taccu, cù balleti è un saccu nantu à a spalla. In generale, aghjunghjendu i accesorios, pò esse sfarenti ogni ghjornu. Per l'ufficiu, una fascia di lapis o un trapeziu sò assai adattati (vede quì hè megliu per sità nantu à a figura).
  2. Black top . A cosa hè casi universale. Sottu chjappi per l'uffiziu, sottu una longa falda o jeans, per i shorts in u stil di safari è assai più. A cosa principalu, fate cura nantu à a qualità è a prufundità di u decocuulu (ancu in u focu estremu, ùn hè micca necessariu "pour oliu in u focu" è apre u scruce profonda in l'uffiziu).
  3. Camicie cù manga longa è sia . Scegli cugghi neutri. Un vestibule basico per l'estiu ùn hè micca pussibile senza senza shirts, perchè queste dettu u vestibule hè "amichevule" cù quasi tutte e cose, cù l'aghjustizza di culore chjamatu è accenti interessanti, a T-shirt pò esse adattatu per l'ufficiu.
  4. Una brusa bianca . Pigliate u vestitu d'utturnu per l'uffiziu, hè difficiule da fà senza i "classichi di u genre" è micca cumprà una blusa. Per un veranu calore, duie bianchi sò abbastanza (biancu pò esse sustituitu da un culore puriariu o beige). Sì bè, sete blumenie sò quant'à in un modu distintu: unu pò esse elettu in un stile classico, è u sicondu - più "frivulous".
  5. Calzature . In quantu à i scarpi, cusì currendu correttu u vestitu primunatu di uttinutu, vi dicidarà u sughjettu cù i scarpi di guasgiu subitu. Un paru di ballet sottu una faldella in u pianu è i jeans, sandali di veranu nantu à l'uffiziu è e sandali - chì hè quì tuttu hè quì.

Eccu l'armariu básicu modest è necessariu per l'estate. I costeri di u vestibule di u basatu sò diffirenti di l'abitudine ch'elli sò corsi cunghjunghjini cù l'altri è deve esse dumandate solu parechji accentu è a forma di ghjuvelli nantu à u collu o straps. Cù l'aiutu, u ghjocu di ghjornu pò esse trasfurmatu in un vestitu di notte, è un vestitu strictu di l'uffiziu pò esse tornatu in un vistitu in u stilu di un kazhual.