Pakhistahis - ripruducazione

Pahistahis hè una pianta tropicale interessante, chì, invece, infrequentemente diprezzava i lettu di fiori è i pezzi in giardinu. A ragiunà di stu disregardu per questu un representante divertitu di a flora exotica hè principarmenti un misconcepimentu di a so capricciosa estrema è di ogni tipu di difficultà à a strada di u so cultivamentu. In fattu, ùn hè più esixente di l'altri abitanti "abbitanti" di palisatura di finestra.

Description di pachistahis

L'ambienti naturali di u crescenu di questa arbustiva perenne hè a furesta di l'India è l'America Centrale. In casa, righjunghja 70 cm in altizza. I foglie sò densi, ovale, culori verdi scuri. D'interesse particulari sò brutti cù formate spiky di u culore giallu brillanti. Certi mistaggini mistofalmentu di i fiori, ma questu ùn hè micca veru - i fiori di i pachistahis sò bianchi, crescenu perpendicularie à a cerviculite è, sfurtunatamente, sguardu veloci è esistiscenu. U periodu fiurante dura da a prima primavera à a fini di u tardori.

Pahistahis: Care and Reproduction

In fronte à una pianta per a prima volta, i viticulturi sò dumandatu a dumanda naturali: "Cumu si multiplica u pachistine?" Hè sempru: a ripruvazione di u pachistahis hè stata fatta cù l'aiutu di cuttings. Hè avà nutatu chì, sicondu i raccordji di spécialistes spressifati in a littiratura, hè megliu fà quessa à u primu prugramu, ma, cum'è l'espansione di i viticulturi si mostra, a stagione ùn importa micca à tutti: i scogghi possu una capacità bisogna di a radicali, in ellu di qualsiasi tempi.

Quandu si cumincià à ripruduce una fioritura di i pachistini, hè valibo à piglià qualcosa cunsiglii:

Dopu a ripruppia pahistaghji cume a particularità di cura di manera precisa è minima, è questu hè appiicatu à a pianta madre è i novi nascenu da a propagazione di tagliati.

Cundizioni per u pahystahis

A pianta vi sentenu megliu in luminosità luminosa, senza chì micca sottu a luz di u sole. U regulamentu di tempura ottima per u so cuntenutu si trova in a rigioni di 16-25 ° C, ma in l'invernu hè abbastanza normale per trasferisce a gota di temperatura à 14 ° C. Ùn ci piace micca bordumenti, ma duvere spuntanu regula. Ùn ùn vi cumpurtate l'intemperii d'aire caliente, perchè avete devi mantene i pahista è da i cale. L'aria in a camara ha de essiri suffucatu assai, altri i cunsiglii di e foglie se siccaru è riziccati.

I tarritoriu Pahistahis

In a staghjoni di quandu, i pahista hè una regina abbastanza abbastanza, chì ùn permettenu micca a comuna di terra à sece. Per esse fidu, pudete mette a pignatta in un cuntaininu di l'acqua, assicurendu chì e razzi ùn tocanu l'acqua. In u calore, i foglie anu ancu essa dinò in ghjinirali umidificatu da spraying regula. In u invernu, l'acquessi esse limitata.

A fugliale Pahystahis

A primavera, u vaghjimu, è ancu dopu à crescita, hè necessariu di pachistaghji per a so regularmente cun una soluzione di fertilizanti di licenziu speziale o mullein , ogni dui simane, dopu à l'arricatu abundante.