Sights of Tbilisi

Da a lingua georgiana, a parola "tbili" hè traduciutu com "caldi". A cità di Tbilisi hè esattamente u stessu. A strada, Tbilisi hè u stessu centru è a capitale di Georgia, è l'oghji stanu solu sò enormi. Avemu da cunnosce da ciò chì vede in Tbilisi.

Posti interessanti

Old Tbilisi hè a parte più antica di a cità, chì hè u so centru stòricu. Quì pudete vedere i riti di petra antica, è dinò i rughji di l'edifizii medievi prisirvati, chì sò assai siti interessanti è famosi.

  1. Narikala fù custruitu in Tbilisi in u 4 ° seculu dC. versu u stessu tempu, quandu a cità hè stata fundata. In seguitu, durante u terrimotu, una parte di a furtizza fù distrutta è finu à a fine ùn hè micca ristabilita, ma questu ùn impedisce micca da esse interessante è di parlà a custruzzione di quelli distanti. In u paese di questa furtizza, in u 12e seculu a Storia di San Nicola era erettu, dopu avè statu visitatu in quale site ancu in stu tempu. Quì pudete vedere parechji freschetes storichi è dipinti pitturati da i più maestri chì i dipinti sceni da a Bibbia è a storia di Georgia.
  2. In a Tbilisi vera, pudete visità parechji tempii antichi: Metekha, Norashen, Betlemi è altri.
  3. Faremu in più di dettu solu in u primu tempiu, chì hà un attratturi. Hè u temple Meteka chì a reine di Shushanik fu enteratu, chì hè u primu martiri grecu. A riggina era statu uccisu in u 5 seculu aC. maritu chì era un prutrezzione di u focu. Cum'è a furtizza di Narikala, u tempiu era distruttu è avà vi vede solu una piccula parte di questu edifiziu majestuvule chì era solu.
  4. I bagni di sulphuru situate in Tbilisi sò cunnisciuti in u mondu per u so effettu curativo. I bagni sò quarchi è sò tutti custruiti in tempi diffirenti, ma sò uniti da un strumentu unificatu orientali. Pudete millorar a vostra salute in u più anticu è in i più beddi boni. Oghje in i bagnu ci sò cameri separati cù piscicani, in u quali ci hè acqua di sulfidiu di l'hidrogenu. Dopu un bagnu in questu liquidu curativi, tutti pò rilassate in i mani di i masseurs qualificati, situati quì.
  5. U Tempiu di Sameba hè unu di i pochi tempii moderni in Tbilisi, chì altrimenti hè chjamatu a Cattidrali di a Santa Trinita. Stu tempiu hè una catedrale verita, chì pò esse paragunata cù a Cattidrali di u Cristo Savior, chì hè in Moscu. A bellezza è a grandezza di sta struttura hè difficiuli di trasmette in parolle. Avemu solu dì chì questa struttura grandiose deve esse vistu cù i nostri ochji. A strada, u tempiu di Sameba hè edificatu per soldi, chì era donu da i citadini di Georgia.
  6. A Cattedrale di Zion hè una altra cattidrali in Tbilisi, sottu u nome di l'Assunzioni di a Vèrgine. Stu munumentu hè statu in u settu seculu AD. è fù chjamatu cusì in onore di Ghjerusalemme Sione. In a custruzzione di a cattidrali hè u famusu shrine georgiano - a croce di San Ninu, chì aiutau à settle in Christianity in Georgia. Dicenu chì sta croce hè impannillata in i capelli di i più santi. Invece, per a sicurezza di a ghjustizia, deve esse dichjaratu chì questa struttura ùn brillava cù l'architettura è a bellezza, ùn ci hè micca assai visitori trà i turisti.
  7. Dopu avè pinzatu l'altru più significativu di a Cità Vechja, vogghiu dicu qualchi parolle nantu à u ponte di u Munnu, chì cullighja u Tbilisi mudernu cù a cità vechja. Stu ponte hè a creazione di l'architettu Michel de Lucci è l'illuminator Philip Martino, chì hà criatu un veru viadante per un pianu. À passà per ellu, ùn puderà micca esse rimettite à piglià un pocu di ritratti di questa panorama affaiblante chì altru da quì.

Dopu passà assai tempu avè studiatu i posti, vi cunsigliemu di cambià a situazione è visitate u giardinu botanicu, chì hè ancu situatu in Tbilisi. Quì, inghjustificate e belli pianti è u rughju di l'acqua chì cascanu da a cascata lucali, si pò ricusà bè cù una ànima chì, secondu i tempi passati, sarà pronta à pacificà è di cuntemplazione.

In più di a capitale, i turisti sò attrati à Georgia è à e ski resorts , è l'opportunità di scopra i famosi vini georgiani .