Cità ​​di Vladimir - attraversi turistiche

A cità di Vladimir hè una di e cità più visitati in u Ring d'Oro di Russia (cun ​​Sergiev Posad, Rostov-on-Don , Pskov è altri). A città cù più di un mileniu di storia attrae à u turista di tutte e mondu cù i so maestri maestri d'urighjini originali: catedrali è e chiese. Cusì, oghje, vi cunsigliere ciò chì vi vede in Vladimir.

Vede di Vladimir

Un monicu monumentu di a cultura russa antica è una di i più impurtanti di a cità di Vladimir sò u Puerta d'Oro. Fici in 1164, e porte furmate l'entrata di fronte à a parte più ricca di a cità: u prince-boyar. E persone chì anu interessatu in a storia di Russia, ci hè quarchi cosa per vede è amparà. In a chjesa, chì si sviluppa sopra à e porte, ci hè un esposizione militari-storica. Eccu avete vede equipta militare à e diverse tempi è leghje materiale nantu à i cumandanti pendenti. Above l'arcu di u viaghju hè una stampa d'observazione, chì si sviluppau à quale pudete vede a cità moderna è imagine ciò chì Vladimir hà parechje 800 anni fà.

A catedrale principali di Vladimir hè a Cumpagnia d'Assumption, chì hè u più grande repositore di i manuscritti antichi è a Necropolis di Granducal. A catedrale hè interessante cun una unique collezione di frescoes da Andrei Rublev. Una di e cumpunimenti più significanti hè u "Last Judgment", induve a scena tradizionale formidable hà fattu a ghjustizia divina. A custruzione di a catedrale hà principiatu in 1158 sottu a regula di u prìncipi Andrew Bogolyubsky, è per parechji seculi l'architettura di a catedrale hà sappiutu parechji cambiamenti. Oghje, a cattidrali di a Cattidrali di l'Assomption hè apertu da 13,30 a 16,30 di ghjornu, solu u luni.

Parrannu di i monumenti architettoniali di a cità di Vladimir ùn si ponu aiutà à uttene, ma esse chjamatu Cattedrale di Dmitrievsky, chì hè stata custruita in u distante 12e seculu sottu u Prince Vsevolod III è era una di e catedrali più originali di a Ruvia antica. Sfurtunatamente, com'è u risultatu di numerosi pèciri, l'aspettu originale di a catedrale era persa, ma u tagliu di pietra di u tempiu hè cunnisciutu in u mondu. À a faglia nord di a cattidrali un bas-relief cun l'imaghjini di u prìncipi Vladimir hè sculpitu, illustratu comu un omu nantu à un tronu cù u so figliolu in i so bracce. In u latru sudu di u tèmpiu, pudete vedere u bas-relief "Ascension d'Alexandre, u grande". A cattidali era attivu finu à u 1918, è da trasfiruta finu à u museu. À a fine di u seculu passatu, a maiò restaurazione di u tèmpiu hè stata fatta, ma à a data ùn hè statu apertu à i visitanti.

L'attenzione sola in a cità di Vladimir i meritunu i numerosi chjose. A ghjesgia di San Ghjuvanni era custruita in u XVIII sèculu XVIII in u situ di una Chiesa di pietra bianca di u listu nome. U so nomu hè stata data in onori di u prìncipe di u Grani Martire di u Grigore u Vitoricu. U bastimentu hè cunsideratu in u stilu Baroccu cù volte vulgari è parechje. A fine di u seculu passatu, l'autori lucali decidenu restaurà micca solu a chjesa, ma tuttu u St George Street, cù l'edifizii adiacenti è e strutture. A strada era pavatu di cobblestone è decorata cù antichi lanterni. Avà in questu pudete fà l'acchè ecritoghju, caminendu l'admirazione di u paese lucale.

In sicuru, in Vladimir, ci sò assai posti interessanti chì attruranu i flussi di turisti e residenti lucali. Per esempiu, u postu nudignale hè u Museu di Artificiale Decorativu è Applied "Crystal. Laccatura miniatura. Ricami. L'exposition hè situatu in a Trinita Church è cuncede visitatori cù l'opari di l'artighjani Gusev-crushers. U museu sò musica classica è canzoni antichi, è questu crea ancu l'imprissione di cascà in un fata di fata. Quì pudete vedere i cortini è e tazzi di u regnu di Catarina, cunfisori è buzumi luxurii di l'era muderna, è dinò l'travagliu di l'autori muderni.

Furtunate quelli di a cità di Vladimir pò esse chjamatu u Monuments à u Prince Vladimir, u Monumentu à Andrei Rublev, u Monument a Alexander Nevsky è a Torre d'acqua. Trà l'interessanti edifizii di a mudernità hè u Monumentu à l'alumni travagliani è u Monumentu à u cunsigliu.