Taman - attractions

Un picculu paese rurale di Taman hè situatu in u distrittu di Tembeluk di u Territoriu di Krasnodar di a Federazione Russa è hà una storia ricca. A cità d'Hermonassa, chì era u primu stabilimentu nantu à sti paesi, hè stata fundata da l'antichi grechi annantu à u 592 aC. e. In u seculu VII, a cità era di Bizantina, da u 8 à l'10 seculu hà appartinutu à Khazaria. È da a fine di u X a XI seculu in u locu di Taman fù a cità di Tmutarakan, chì era a capitale di l'anticu Principaticu Tmutarakan. A causa di a so antica storia, ci sò assai atracciti in Taman.

Oghje, u paese hè primuramentu un ranchore, induve ci hè una quantità numerosa di centri di i tiatru è cosi. A spiaggia, u mari è u clima dulce da a penisula Taman attrae assai turisti à Taman. In questu articulu avemu a parrari di ciò chì vede in Taman è chì monumenti vanu in visità.

Casa-Museo di M. Yu. Lermontov

U museu di u famosu poeta russu si trova in una capanna cù un patio, chì anu reseatu da stòrici sicondu i ricurdimenti di e teste. Sfurtunatamente, a casa ùn hà micca survigliatu à i nostri ghjorni.

U Lermontov House-Museum in Taman ùn hè micca bè. L'exposizione di u museu hè rappresentata da disinfranchi e manuscritti di u novu "Taman", in più di i pittura è autografii di l'scrittore. In u giardinu in u vicinu, pudete truvà un munumentu per M. Yu. Lermontov, chì fù inauguratu in unnore di 170 anni da u nascita di u poeta.

U museu Lermontov pò esse chjamatu unu di i attraziati più famose di Taman. Dopu tuttu, un pocu vennu à u paesu solu per vede cù i so ochji induve a storia di a famosa scola "L'eroi di u nostru tempu".

Chiesa di l'intercessione di a Vergine Maria

A ghjesgia, fundata in u 1793 da i Cosacchi, hè a prima Chiesa di u Cossacu Ortodoxu in u Kuban. A Chiesa di l'Intercessione di a Vergine Maria in Taman hè una forma rectangulaire. A so faccata hè decorata cù e culonni e una piccula torretta. Pi tantu tempu a chjesa era l'unica in u distrittu. Hè curioso chì i servizii di u tempiu eranu tenuti sottu u regnu sovieticu, durante l'occupazione, è in u periodu di post-guerra. In i 90 anni, a custruione di u tempiu hè stata restaurada. E in 2001 i campane di novi campane per a ghjesgia, a più grande di quale pisanu 350 kg.

Monumentu a i primi settori Zaporozhiani

Stu monumentu di Taman hè un grande impurtante storicu. Hè dedicatu à i primi Cossacks Zaporozhye, chì sbarcò vicinu à Taman u 25 d'Agostu di u 1792. Duranti l'annu dopu, circa 17 000 Cossacks sò risposte. Zaporozhets, chì si sò stallati à Taman da u dicrettu di Catherine II, chì li cuncede sti paesi, guariscenu l'Imperu Russu da u sudu. U munumentu hè statu in 1911. Hè una statua di un Cossack cù un pappagallo in a manu è in vestiti tradiziunali, fatta di bronzu.

Tuzla spitule

Micca distanti da Taman hè u spitu di Tuzla. À questu un longu tempu ci era paese di pesche. Un pocu tempu, u spitu integratu à a Peninsula Taman, ma à l'iniziu di u seculu passatu, dopu à una forte tempesta, a ferita falza è l'isula di Tuzla separata da ellu.

Oghje, a dite ùn attrae micca solu i piscadori, ma ancu i turisti. È ùn hè micca surprisante, perchè guasi tutta a longu u perimetru di u spitu, ci sò platti di sabbia. In ogni casu, deve esse ricordatu chì à a fini di u spitu u flussu di l'acqua hè assai forte è di l'acqua si pò esse amici per a vita. Ma vicinu à u fondu puderà natà è sunbathe. Inoltre, più recenti, nantu à a coleta, i cabine per cambià a robba è i toilette sò stati pusati. È a stessa cale ùn hè stata equipada di risultà e torchi è boi in u mari. U vantaghju principali di u spitu è ​​chì se u mari hè preoccupatu da una parte di questu, in seguente à u partitu contrariu, l'acqua ferma tranquillità. Dunque, pudete nàutru à u spitu in tutti i cundizioni climatichi.

Inoltre, Taman hè cunnisciutu per i so vulcani di lino , chì tutti sianu visitate. Hè nutate chì i più famusi trà elle hè u vulcanu Hefesto .