U Turismo ecologicu

U turismu ecologicu hè cunzidiratu un viaghju in locu cù a natura quasi nimu, chì hà avutu una idea di e funzioni culturale-etnoggichi è naturali di u terrenu, senza violà a integrità di l'ecosistema. Un furmulariu distintu di l'ecoturismo hè chì una persona si suttura à a bellezza di a natura è l'identità di a regione induve un travagliu ecològicu si mette.

Oghje, u turismo ecologicu in u mondu hè diventendu sempri più populari annu. Crea cunfrontu ecunomicamenti favurivi per a pupulazione lucali, per quessa, a salvezza natura si prisenta à a cima.


Storia di u turismu ecoloicu

U terminu "travagliu ecològicu" ufficialamenti appare in i 80 di u XX sèculu. In un paisanu di Costa Rica, ùn era micca una pusizioni geoestratégica avantuosa, prudutti úlii, minerali valurificanti è ancu l'esercitu. U paese avia solu una magnificente fursa, chì hà ancu avè paesi vicini. In ogni casu, si alluttavanu u so foresta è u vendonu. Allora l'abitanti di Costa Rica dicenu: ùn avè micca fà. Chì a ghjente venga è fighjate u nostru bonu boscu, ammirazione di i pianti è di l'animali. Vi turnanu turnà è lasciate i so soldi in u nostru paese.

Questu hè u principiu di u turismu ecunòggicu, è un paese tantu chjucu in Costa Rica in più di decenni hà sappiutu a ferà a bellezza di a natura a fonti principali di l'ingudu è a crescita ghjustu u standard di a vita di i so citadini, senza chì stà micca aghjettivu i risorsi naturali è micca destruzzione l'ambienti.

Tipi di turismo ecologicu

Stu tipu di turismu pò esse divisu in parechji subsice:

  1. Tours di a storia di a natura. Includite un settore di scuperta scientifica è culturali, educazione è turistica. Tali viaghjate in corruzioni ecolòuli.
  2. Turismu scientificu. In u casu, parchi naziunali protetti, riservi naturali, zakazniks cum'è siti turistici. Duranti i percorsi scientifichi, i turisteru si cunduceranu osservazioni di campu è participanu à e espedizione di ricerca.
  3. Aventure tourism. Puderete include tours à rigioni remoti, viaghji di curtmetratti in bicicleti, percorsi camminati per terrenu difficili, viaghji cù carichi fiali, carchi viaghjate convertite per una abitudine. Stu ecoturismu hè assuciatu cù una ricerca di l'estremità esterna, chì alsoe include l'alpinismo, scogliu, mountain, caminata, ghiacciaia, diving, speleotourism, acqua, cavallu, ski, ski tourism, paragliding.
  4. Voyage à riservazioni naturali. L'oggetti naturali è l'esòculi ecettichi è i fenomeni in i riserve, attranu assai turisti. Stu turismu ecologicu hè assai sviluppatu in Karelia. È ùn hè micca surprisante, perchè in Karelia hà un parc naturali, 2 riservi è 3 parchi naziunale induve puderete sente a grandeurità di a natura salvatica. Inoltri, e riserve foru visitati principalamenti da gruppi scientificu.

U turismu ecologicu in Europa

Ecoturismu in Europa hè particularmente interessante perchè quì à distanzi relativamente curte da l'altru, ci sò parechje paesi in paese in quali e persone cun le linguis è tradiziunamenti in autore. In Europa, ùn hè necessariu di superà grandi distanza per pudè avè cunnosce più in tràccia di una altra cultura.

In Europa, sò parechje ecotourism options: green eco-Sweden, "bicyclette" Germania, Austria muntosa, rustica italia pittoresca, romantica Eslovenia, spazi islanda o pocu studiatu Slovakia.

Aghju dettu chì i più grandi fanali ecoturismi vivi in ​​Europa. Sò germanici, inglesi, u Svizzeru. Di sicuru, a prutezzione di e so propria zona protetta per elli hè assai impurtante. Prussicientemente in tutti i paesi di u Mundu Antico, hè una parte impurtante di a pulitica statali.