Piazza San Marco in Venice

Ùn hè micca accidentu chì a Piazza di San Marco à Venise (Italia) hè cunzidiratu unu di i fabulosi più famosi di a cità. U schema di a piazza di San Marco à Veneza pò esse rappresentata in dui parti: Piazzetta - u territoriu da u campanile di torre à u Grand Canal, è Piazza - a piazza in quella.

Ntô seculu IX, vicinu à a cattidrali di San Marco, era furmatu un spaziu pocu, chì anu crescente à a dimensione di a piazza caduta. A data, a piazza di San Marco hè u centru puliticu, suciale è religiuu di Venezia. Hè quì chì sò tutti i attraimentati principali di Venezia sò situati.

Cattedrale, San, Marco, Venise

In a parti orientale di Piazza Piazza, unu di i più belli edifizii in Venezia - a chjesa o a Basìlica di San Marco - hè una risatina. Fu custruitu in l'imaghjini di a Chiesa di Constantinopuli in a forma di una cruciera greca. I enormi archi di a facciata uccidentale di sta catedrale, u decoru di marmaru, i figuri stampati à l'entrata circustendu simbulizanu u putere è l'orgogliu di Venezia. L'architettura di a cattidrali di San Marcu unisci stili di distruzzioni diffarenti, cum'è fù custruitu è ​​ricustruita in quattru seculi. L'stilizie bizzantini. U bonu interni di a basilica hè rappresentata da iconostases, varietà statue di l'apòstuli, un soru mosaic Bizantinu. Finu à u XIX seculu, a catedrale era a capela di u tribunale di u Palazzu Ducale vicinu.

Oghje, a Cattidrali di San Marccu hè u centru di a peregrinazione cristiana, in uttene u serviziu di cultu di ughjettu. Eccu anu guardatu relìquii di San Marcu, u martiri Isidor, assai relièghjani presu in u campagnolu à Costantinopuli.

Palazzo Ducale

U palazzu di i bizantini-doges hè situatu à a diritta di a Cattidrali di San Marco. Hè esercitu in u stile gòticu. U palazzu eleganti hè decoratu cù colonnati eleganti nantu à a prima è a siconda. In più di i Dogi, i corsi principali di u putenzi bizantinu si sò stati situati in u palazzu: a corte, a polizia, u senatu.

Belfry, San, Marco, Venise

Nò parte pocu da a chjesa hè u più elevatu di a cità - u campanile di San Marco, 98,5 m di altu. In i tempi diffirenti, u campanile di torre, o Campanilla, chì hè ancu chjamatu, hà serve com'è un fanali per i navi, è una torre talaia. À a base di u campanile di San Marco, ci hè un petit lodgetta, chì sirve per a casa di i guardi di u Palazzu Ducale.

Diversi cataclimi naturali in influenza nant'à u campanile di torre, chì à l'iniziu di u XX seculu, hà colapsatu. In ogni casu, l'autorità di Venezia ani fattu tuttu u sforzu di rinvigurà stu munimentu di l'architettura, è oghje u campanile di a torre si prisenta davanti à noi in a stessa bellezza cum'è prima.

In a parti sittintriunali di a piazza quì hè l'edificazione di l'Old Procurations, in a parti miridiunali di questu - u locu di i Novi Procurations. In i so terre lampassi sò oghji diversi cafes, entre i quali u famusu "Florian".

Biblioteca di San Marco in Venise

Dà, in a Piazza San Marco, hè altru orgogliu di Venise - a più grande biblioteca naziunali di San Marco. Stu palcuscenicu fù custruitu in a fine di u XVI sèculu. L'architettura sorpria reflecteghja funziunalità di u Rinascimentu. A facciata robusta duie fracciata di a bibliuteca, adornada cù bizarre arcades, suprana una petite parte di a piazza - Piazzetta.

Oghje, a bibliuteca cuntene più di 13000 manuscritti, più di 24.000 libri antichi è di circa 2.800 libri di i primi libri stampati. I mura sò imbruttati cù numerosi pitturi.

In a parti sezentrale di a piazza di San Marco è un monumentu architettonicu di u primu Rinascente - a torre di clock, chì hè stata custruita in u tardu i seculu XV. Hè chjaramente visibile da u mare è sempre stata riferita a gloria è a ricchezza di Venezia.

U bastimentu in a Piazza San Marco in Venezia finu à u XVIII seculu fù scritta da i broschi rosse in un mudellu à l'espiranza. Dopu a ristaurazione, u pavimentu hè stata dispunibule cù una culori grisa senza carta.

Tutti i visitanti à a Piazza di San Marco par ciò chì u so dovutu di furnisce numerosi pumini - a carta di visita di a piazza principal di Venezia.