A voir à Venise?

Carnivals, gondoles, masks, romance limite, canali, strade carru ... Ghjè quest'anni chì assicuranu Veneza - a perla di a Sunny Italy. Ma ùn solu i sposi novi spiranu à passaghju per e strati, induve i carattichi di Shakespeare è Romeo è Juliette camminonu. Cusì, decisu d'andà in un viaghju, è, senza guidà, è per quessa interessa in ciò chì vale a vedere in Venenza in u primu locu.

Circundendu a cità

Una volta in Italia, un tour turisticu di Venezia, cumincià cù un passe per e so strade. Ùn hè bisognu di andà in quandu a maggiorità di i turisti anu, perchè in una cumpagnia storica hè più difficultu di godiri a bellezza di l'architettura lucale. L'atmosfera veneciana vi inghjuntà da i primi minuti!

Sè a fini di a sera, o prima di a matina, trovi un pocu tempu per visità a Piazza di San Marco in Venezia, puderete scherzu in u mondu di a perfetta magia è architecturale in a solitaria quasi cumpreta. À questa ora ci sò assai pylosa turisti, è nunda ùn vi distractanu di u caminu. A principal attrazzjoni vivante di a piazza sò i pumini. Ci hè moltu quelli chì sò quì! A so aspettu hè assuciatu cù una leghje legenda, dicendu chì parechji anni fà sti paoli miraculously sanctificonu a nova Basilica di San Marco.

U modu più accessìbule è faciule di scopre a bellezza di Venezia hè di caminari nantu à u Grand Canal à barca. Tandu vi maravigliate da a vista di una stata di boni edifizii chì abbandunate u canali. Pudete utilizà i servizii di i pruprietari di barche chì offeranu dui rotuli. U primu hè un passu lentu cù parechje altru è a seconda rotulazione hè designatu per i turisti chì sò limitati in tempu.

L'impressioni vivenu sò garantiti quannu visitanu l'isuli situati vicinu à a laguna veneciana. In l'isula di Murano, pudete cumprà ghjuvelli di u mitallu battellu di Murano. E l'isula di Burano hà da maravigliate cù i caseroni chì evoca un soru. Eccu, i cordoni artigliali sò famusi per u mondu sanu. Opposite questa isula si trova un ugualmente ughjettu famosu - l'isula di Torcello, induve l'antichi temples (a Cattidrali di Santa Maria Assunta è a Chiesa di Santa Fosca) sò stati preservati.

Bridges meritanu una attenzione particulari. Hè difficiuli imaginate quanti ponti liganu Veneza! E ci sò più di quattru centu di elli quì. I ponti più frequenti in Venise sò u Ponte di i Suspiri (o u Ponte di Musichi), u Ponte di Rialto è u Ponte di a Custituzione.

Templi è palazzi di Venise

A più bellissima catedral italiana senza esagguerazione hè a Basilica di San Marco in Venice, chì tira cù a magnificenza è a scala di formi architecturale. Da i so balconi alcune visione luxuosa di a piazza principale Venetian. Oghje, a catedrale hà parechje musei. In cuntrastu à visità a Basilica, l'ingressu à sti musei hè pagatu.

Micca distanti da a catedrale pudete vede u Palazzu Ducale, chì in Venise, è in tuttu l'Italia, hè cunsideratu un mudellu di a struttura medievale gtica. Per una tarifa moderata, pudete vedà cù vostri ochji lu lussu inoru in l'era di a Repubblica Veneziana. Se vulete, pudete visità i prisenzii famosi, chì si trovanu in u Ponte di i Suspiri.

Un altru grandi palazzu - Ka'd'Oro, chì in Venise hè chjamatu "Casa d'Oro". Questu hè duvuta à l'abbundanza in a dicurazione di foglia d'oru. U palazzu hè un esempiu chjucu di u tipicu strumentu gisariu Venetian.

Cù tempu libbira, ùn abbia da esse acquisto cù l'altri posti d'interessu in Venise: e chiese di Santa Maria, San Moisé, San Stefano è altri esempi di l'antica architittura veneciana.

Certu, Veneza - non l'sola bella cità in Italia, vale a pena circà l'altru: Roma , Verona , Pàtova , Napoli , Genuva .