Kirsten Dunst è Vanessa Parady vènenu i judici di u Festival di Cannes

I fanali di a film anu da literalmente i ghjorni di prima di l'iniziu di una di i più prestigiali competizioni europei, u Festival di Cannes. U primu film di a rivetta competitiva serà u longu annullatu retro-melodrama di a "Società Café" di Woody Allen.

L'urganizatori di u festival di a film anu avutu l'annunciau a cumpusizioni di u juratu. Serà guidatu da u famusu direttore australianu George Miller. U cunnuscenu bè da a cummedia "The Witches of Eastwick" è a serie di TV "Bangkok Hilton".

Leghje ancu

Star Jury per Star Prime

Sempri a guidazione di u Signore Miller hà da travaglià un canti di u cantatore francese è l'attore Giovanna Vanessa Paradis, una Kirsten Dunst americana, chì ella è in 2011 ricevutu u Golden Palm Branch per a filma di Lars von Trier Melancholy.

In più di e dui attrativi charming, u pannellu di i ghjudiziati ghjusti seranu: direttori Donald Sutherland, Laszlo Nemes è Arno Depleshen, Valeria Golino (attrice da l'Italia) è Kataun Shahabi (produttore da Iran).

Avè chì l'Ungherese Laszlo Nemes è ellu stessu hè statu onoratu in Cannes, evaluendu a so film "Son of Saul" u prublema principale.