Angelina Jolie cunfiscata di credii per un esercitu pubblicu senza panni

Angelina Jolie, in parte di u so travagliu di carità è di l'ambaataturi di a bona chistu, visitò a Nazioni Uniti è hà avutu una rolu di rigalu in Giurdanu. I ghjurnalisti è u publicu hà dichjaratu riguardu è cundannati l'aparicio di l'strada di Hollywood.

Carità in modu di vita

Dapoi u 2001, Angelina Jolie hà realizatu u rolu di u Regulanu Honorariu di l'Ambassadoru di a Bona Voltazione Naziunale. I prublemi chì si prisenta l'attrìghjine nantu à tutte sse annu incù l'u travagliu è u finanziamentu di e missione humanitarie, l'organizazione non governamentali. Tutti i jurnalistini senza esicuzzioni anu marcatu u so travagliu eutretusu è a participazione sinceria in l'implementazione di u prugramma di refuggiata in i NNU.

Accusatori di "immoralità" è "dissimulatore" di l'Ambassadoru di a Bona Voltazione Naziunale

L'altru ghjornu l'attrìccia hà visitatu u campu di refugei siriani in a cità di Azrak (Giurdanu). Ma u bon intendiu finita in accusatori di "immoralità" è "dissimulatore". In i paesi musulmani, a pudori è a vicinanza di i vestiti di e donne sò rigorati onorati, ma anchi l'armata larga chjesa nica, l'attrice hè stata culpita da a mancanza di un bra. I ghjurnalisti anu annulsatu chì l'attrìccia, sapendu di e reguli rigulari di cumpurtamentu è l'apparenza per i femmi, permette di tali libertà.

Leghje ancu

Ammirami di l'attrici appughjatu è ghjustificà u so attu cù sensibule sensibilità adduluratu cù un bra (Angelina Jolie hà avutu una mastectomia in 2013), ma l'esette voce ùn sò micca accettati da a cumunità ghjurnalistica è religiosa.