Perchè ùn puderete dorme cù i vostri pedi à a porta?

In un sognu, passà a terza parte di a vita. U sonnu hè essenziale per ristabilisce l'energia è a salute, nurmalizà tutte e funzioni di corpu. Per quessa, a cura si deve esse pigliata per assicurà chì u sonnu hè tutali è prufonda.

Ci sò assai cunsiglii annantu à questu materiu. Unu di elli dice chì ùn pò micca dorme cù i vostri pedi à a porta. Pudete trovu assai stori chì i persone chì durmianu cù i so pedi à a porta, avianu un duru duru, hà pisci, è a matina dopu si stanu lasciati è in un state rottu. Di sicuru, ùn avete micca spiegà stu fenominu solu per u fattu chì un omu durmiu cù i so pedi à a sera. In ogni modu, una certa parte di a verità in a nozione chì ùn pò micca dorme cù i vostri pedi à a porta, forsi.

Perchè ùn puderete dorme in fronte à a porta cù i vostri pedi?

I nostri babbi eranu sicura chì ùn pò micca dorme cù i vostri pedi à a porta. Sta creazione hè stata per u fattu chì a porta hè stata cunsiderata simbulu di u modu in l'altru munnu. A ghjente hà caputu chì durmendu una persona hè indevili e indefensa. U timore di u misteru di u sonnu intensificatu è per a ragione chì a ghjente hà spessu muratu duriannu u sonnu. Cusì, i nostri babbi cose chì u più vicinu di i pezzi di a persona à a porta, a più faciule ch'ella pò vene à un altru munnu.

In parechji religione di u mondu, si pò truvà l'idea chì in a notte l'ànima abbandona u corpu è si va à l'altru munnu. I slavs antichi credi ancu chì l'anima si sgrossu di a notte separatu da u corpu, è in a mattina torna. Sì l'ànima ùn hè micca tornatu, a ghjente moriri. A persona durmiva cù i so pedi à a porta amparò a so pusizioni à l'altru mondu, è l'ànima pudia percive cum'è u scopu di micca di vultà à questu.

In i miti antichi norse, pudete ancu truvà a risposta, perchè ùn pudere micca durmà cù i vostri pedi à a porta. In questu quì, u mitu di i trè mundelli hè interessanti. U munnu supraniore, in u quale hà vissutu sola cosa divina, era chjamatu Asgard. In u mondu mezzu, a ghjente hà vivi a Midgarde. In u mondu più basso di Utgarde ci eranu muntagni è muntagni. À u listessu tempu, l'antichi Scandinavi anu cridutu chì i portaghji sò una cumminazzioni di dui mondi, è per elli l'ànima volare in u mondu di l'ànima perchita è ùn ne micca tornatu. Durmendu cù i vostri pedi à a porta pò pruvucate l'attenzione di i monsters da Utgard chì si vulete piglià l'anima à u so mondu.

Chì porta ùn pò esse durmiu cù i peri?

Un sigmentu anticu per dorme cù i piedi à a porta ùn specifiche micca quale porta a porta si parlava: l'interieur ou l'intrada. Questu hè duvuta à u fattu chì e antichi casi anu raramente custituitu parechji chjusi. Se a stanza hè attraversu è ci sò parechje porte in questu, hè dinò una porta ind'è l'appartamentu. A strada, u feng shui passà a stanza - micca a megliu per u sonnu.

Comu dorme, a cima o pedi à a porta?

In u mondu ci hè moltu di ignurita è supernatural, per quessa hè difficiule di esse sferente, a verità o a fiction di a credenza chì ùn pò micca dorme cù i vostri pedi à a porta. Parechje persone dicenu chì durmianu sta pusizione per parechji anni, è ùn ne capisce micca qualcosa cun questu. Forsi hè quantu quantu una persona hè impressionista. In certe volte, e persone si cumincianu à esse turmentatu da i pesci di morsi dopu avè amparate chì ùn pò micca dorme à a porta cù i vostri pedi. Se una persona pesa d'questa mena è ognuna Analizà u so sognu, da questa persona hè megliu cambià a locu di u mobili in a so stanza.

U sonnu hè calmatu, perchè duverebbe durre in un postu chì nunda ùn impone una persone. A pesci di Nightmares è i pinsamenti obsessive sò un indicatore di ciò chì duverà cambià in a stanza.

Ci sò parechje cunsiglii cumu per fà un lettu in relazione à a finestra, a porta, i costi di u mondu, quale ritruveghjanu à colpi in l'alcuni, ciò chì si mette à a testa di u lettu è altri. A massa di ricunniscenza ponu accade à u fattu chì una persona hà sviluppatu una neurosi . Cusì, vi tocca à seguità cum'è cunsiglii cum'è un sònniu cù una finestra aperta è l'ultimu pranzu dopu à trè ore prima di valla. Questu definisce aiutà à paura in pazu è effittivamenti.