Bagels with jam on yeast - ricetta

Oghje avemu da preparà a cascarelli di cunfettu di cunfettu, è puderemu fèrna fugliale per elli nantu à levadurà da ricetti simplici. Questu panificazione simplice, ma assai savurosu hè un cumpagnu degnu di una tazza di cafè o tè in ogni tavulu.

Ricetta per bagels cù cunfitturi nantu à u legatu seccu

Ingredients:

Preparazione

In u lettuce caldi, dissolvi un levitu seccu è di zuccaru, aghjunghje una farina, fate e falla nantu à un locu caldu per vinti minuti. Duranti stu tempu, a massa spuma, questa serà una cunferma chì u zincu hà principiatu u so travagliu. Avà, aghjunghjendu u zùccheru di velluru, u sali, u ovu battezza, a mantra funnuta, viaghja in una piccula parte di farina di granu tamantu è mischju. Avemu bisognu di una cunsistenza bjaata, ligne di pegà di a massa è a mezchemu beni.

Determinemu i pratici cù pasta in un locu caldu è tranquillu, coperto cù un pappellatu neu o una pettine di e so fugliale pusà per una ora è mità. Un locu ideale sarà un forru biancu. Allora divite a pasta in parechji parti. Ogni annu sdrughju nantu à circà u circhiu, è u cutà in ottu sectorii ugati. In u largu largu, mette un cunfettu chjucu, frendu i canteri è u ghjornu di u roll di massa per piglià un bagel. Pientu a cima di l'articuli in u zuccaru è piazzate l'altru cantu nantu à una bande d'un pagliatu oiled. Prima di purtà i bagels in u fornu, ci caliola à 185 gradi, è i prudutti nantu à questu tempu anu da esse u tempu di distanza. Questu hà da circa quinze à vinti minuti.

Agghiunciu u pezzu finu à a rudezza desiderate è dete frise prima di serve.

Bagelti cun cunfettu di margarina cun lèvitu

Ingredients:

Preparazione

Melt a margarina in un bagnu di acqua o in un micru è permettenu di piacè. Intantu, pre-caliade u latti à un statu calde, dissolve u levitu in quì, aghjunghje u zuccaru è lasciate i minuti per quindicina o vinti. Allora aghjunghjite l'ovu à a misura, un pocu di salitu, valdi in a margarina fresca è pour a farina di granu addina. Emprastate una pasta suave, plastica e mette in a frigorifera per un paru d'ore, intrapprazzioni di a film.

Allora si dividinu u pezzu di prova in trè o quattru parti, secondu a scala di u bagels chì vulete acquistà, rintraciu è tagliate in quattru o ottu settori. Pudemu à cunfettu nantu à a parte larga è furmà i bagels, avendu curtailatu cù un rotulu. Dopu vinti minuti di coccia in un forru preinfirmatu à 185 gradi, i prudutti sò pronti. Ùn resta sempre per enfasi è sprinkle cù u zucchero pulmuniu.