Shortcake limone

Ciò chì pò esse più deliciosu chì un bracciu di tènniru è funnu in bocca, un pezzu chì tiene un aromu delicatu è piquant sourness? U pastellu di limone cù pasticceria curtida pò esse mandatu à una tazza di tè o caffè, è cuntentate micca solu i steddi ùn stanu, ma ancu parenti.

Tagliatelle torta di pezzi di limonu

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Cusì, prima avemu bisognu à un pezzu curtu cun voi. Per fà questu, aghjustate in anticipu, un mantitu sodiu, fricciate nantu à un rossu è a miseraghju cù farina prugna finu à a cundizzioni d'una foglia omoogenue. Allora aghjunghjene a crema agria di pocu grassu è fate necessàrittu à cuncezzione à a massa à licenza. Dopu quì, pudete dumperà a pasta in un tavulu finitu, mette in un tavulinu, cercache u tastu è a cullò per mediona ora in a fria.

Intantu, averemu cun voi cumu fà un pezzu di limonu. Limone hè lavatu bè cù acqua calda, fretta cù una spugna di cucina, l'aghjunghemu cù l'acqua fogera di fogghiu è u frettu nantu à u melone grater. Forse, fate in u zuccheru è frettu ssa tutta tutta a furchetta, sughjendu l'excedente liquidu si ne necessariu. A furmazione per a furmazione hè stata cun pergamena, avemu distribuitu ugguali a maiò parte di a pasta fritta, a distribuzia dinò nantu à a superficia entera, è fate assai lati. Traversu a prigaria in parechji posti cun un forchetta, pour a crema di limone è cogliu a piezzu di u rughju cù a seconda strata di massa, pre-lattice in un capu finu cù un rolu. Pruvincia rigalu currettamente in i circhi in u circhiu è lubricate a superficia cù a ghjuvanza di u ovu cù u zuccheru. Mandemu a postre à u furmellu prechevule è agite durante 20 minuti à una temperatura di 220 gradi. Prima di serve, sprinkle u pasticci di u limonu cù u zucchero pezzu di zuccherinu o l'amanduli tritughjiti.

Shortcake limone

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

U rinchjianu l'oliu in anticipu in u freezer è lasciate quì 30 minuti. Questu tempu facemu un insemi profundo, cernigliava a farina è fate un pocu di sali. Pigliemu a crema di latte fresca è u fretta nantu à u più grande grosser nantu à a farina. Sò incù cun a crema agria fetta poccu è pour a mezcheta in una foglia. Piglianu a pasta cù e mani, rintra in una bola è a metta in a fria. Cerereu circa 30 minuti, ma per ora avemu da esse preparatu u riposu. Pigliemu i limoni, lavatu cu cura cù un sbagliu è tagliate in pezzi chjuchi, sguassate l'osse. Allora trasfiriu allora à u tazzulaghju di u licore, pour u zuccheru è a battiu finu à pustamentu. Massa fritta pudemu sparghjerà nantu à una tavola, sbrizza cù farina, traslemu u capu in una forma split, lubricatu cù l'oliu, è formate arcuni alturi. Sprucienza a matraghja cù fècula è in parechje posti facemu periculate cù una furcedda. Mandemu u formu à u fornu è aghjunse u pasticciu finu à mità prestu per 5-7 minuti. Forse, fate u filling è distribuzione ancu cù una cullette. I bianchi sò chjappi in a fria, è sussuranu cù un mezcladoru, aghjunghjenu un poveru di zuccaru. U fruttu meringue hè spargugliatu nantu à a crema di limone è mette u pastellu in u fornu. Agghiùtela finu à marrone, cuntrollendu a prontùzia di u bastone di lignu. U gustu dispostu hè immersi in tagliu è sirvutu à a tavula.