Sacchetti Carlo Pasolini 2014

Carlu Pasolini hà parechje persone satisfevi cù l'idee di moda, creendu bè copi di robba, scarpi è accessori. In a nova coleta di sacchetti Carlo Pasolini si combina rigore, chì si manifisteghja in formi geomtrici è muderni, è tendernità, incodati in culori pastel .

Borse di donna Carlu Pasolini

I passi di Carlu Pasolini di a staggione di 2014 sò distinti da i materiali d'alta calidad è accessori uriggini. Una funzione distintiva di questi sacchetti hè una forma geomètrica chjara, chì hè smaranuta da a scala di u colore. A paleta di u culore hè grande: da u limonu à u corallo, da lavanda à sue mentri u blu, mentol. Inoltre esistunu mudelli di culore crimson, oliva, saporfu, emerald, grigio-acero. E, sicuru, i culori classici sò bianchi è bianchi.

Un pianu separatu in a cullizzioni hè un saccu di u beige Carlo Pasolini. In a basa beige hè una ghjacra di chess è tutti questi crea un cuntrastu riposatu cù l'inserzioni bianca. U mudellu hè assai stylishu è memorable grazzi à u solu di u culore è graficu, è ancu grazia à a catena manighjanu è ghjunti metallichi. A cullizzioni anu a listessa borsa, solu cornflower blue.

Hè impussìtellu di ùn dì micca di clichés di colori brillanti assulanati (limonu, giallo). In u stessu culore, certi sacchetti sò ancu più spazii.

Basìammu chì parlanu di sacchetti di coghju Carlo Pasolini. Quì sò in dui prudutti di u corpu ordinali è mudelli festivi lacati. Sti sacchetti per u 2014 sò carattarizati da elementi com valves è variate inserzii geomtrichi, sò draped with all sorts of folds, sgasti, maniglii di caduta è altri caratteri originali chì formanu l'u stilu di sacchetti.