Calzature - tendini d'oghje è invernu 2015-2016

I tendenzi di a moda in calzi in u vaghjimu è invernu 2015-2016 crescenu i stili principali chì dominaru i spettaculi: l'era vitturiana, gòtica, Boho , 80e è minimalismu. Ogni benessere duie cose, è a so fusione pò guaria un risultatu stupendenti!

Calzature - tendenzi di u 2015

  1. Patchwork . A tecnica di parechje cusì era populari l'annu passatu. Ma in u 2015, si palesa più vivamente per i culori ègeiche, fieri multipabilini, fringes è ornamenti. Comu unu di i tendenzi più urigginali in u calzate 2015, i patchwork pò "travaglià" solu solu o cumpatibuli cù altre accessori.
  2. Fu statu presentatu da parechji marchi famusi:

  • Fur . A seconda tendenza di i pezzi di u vaghjimu di u 2015 hè staghjunu chjucu. I so disinfittenti usavanu à salieghjà u punteddu, suttu u cutout line in u scollu nantu à i scarpi o aghjunghjenu un spectacle d'invernu à i botuloni. Ci passa in Gucci, Fendi, Dolce & Gabbana è assai altri.
  • Lacing è a so imitazioni . Questa tendenza di u zonzu u vennaghju di l'invierno 2015 hè in parte un tributu à i sandali di gladiadoru, chì eranu in a punta di a pupulazione in a primavera è l'estiu, è in parte - una risposta à l'ambient gòticu di l'invernu. Eghjiani interessanti è originali cercanu à Thakoon, Phillip Lam è Gucci.
  • Tacchi Crooked . In i novi coli è Rifugata RTW, u pughjale hà pigliatu diverse forma: hè stata fatta in forma di un trapeziu o un ovale, pareva un ghjacciu trasparenti o una figura geometrica cumplessa. Ma per a vita dumane hè megliu utilizà una forma curve. A Dior, u babbu più stante è fruttu, Stella McCartney hà maiò masiva, ma in feminile, ma in a cammisa di Riccardo Owens, u curvatu hè creatu da un ughjettu accentuatu da una falata riggistulata.
  • Victorian style . Una altra tendenza di i scarpi per u vaghjimu-invernu 2015-2016. Per riacculturà l'artisti di l'èbbuli usati un velvete, devore, brocade, patrone caractunista, lace è guipure. I mudelli più prudenti è nobili chì trovi in ​​Alexander McQueen, Erdem è Stella McCartney.