Collezione Valentino - Autunno-Invierno 2016-2017

Finalmente! Finalmente, e donne di moda in tuttu u mondu pò vede a collectione mistu da a splutazioni di talentu di Valentino 2016-2017. Ricertamenti, assai in anticipazione di aspittà à a moda di novità, magazines di moda fendu attivamente discuttu a so aparenza è ghjè accadutu. Pruprietà, ogni bellezza vole sapè più nantu à questu in più dettu.

Cunsiglii Bohemian Chic di Valentino staghjone di vaghjimu-inverno 2016-2017

A moda in a casa di Valentino hè sempre aspittendu cù una spressa spettacula è, prima di tuttu, perchè i designatori Pierpaolo Piccoli è Maria Gracia Curie anu criatu una marca di biddizza incredibile per questa marca per u terzu annu. In i so criazioni sò sempre aduprà à cunghjunà quellu chì, pare mancu, ùn pò esse cumminati.

Autunno-inverno 2016-2017 da Valentino hè una misura di romance, brutalità, moda di l'anni 60, elegenza di ballet è, induve, chic bohemia, chì a marca hè assai piazzata. A nova coleta, chì era statu vera in moda Parigi è Milanu, hè chjucata di paesi, mudelli chiatte di midi durata, vestiti delicati, cime di straggi di finta , colletti turtlenecks, chloe d'oversized è maglie maxi bracciale.

In quantu à u materiale di tela, in questa stagione, famosi disinfettori preferenu celeste, puddle, giallo, neve-biancu, mustarda, beige, d'alive, negra, russa è esmeralda.

Per separà, vogliu esse cagiunendu i seguenti dettalji, senza chì a nova linea di vestimenta ùn saria micca cusì speziaghjieta: colletti tridimensinali, cunte cù patterns, brocchee sofisticate, frills, ornamenti.

Se parlemu di i sapori presentati à u spettaculu, sò i barche di coghju, stivali bassine nantu à u soli di corrugati, stivali cù u librettu alto, sandali cù un talu finu.

Finalmente hè vale de menziunà e tessili da quale eranu creati articuli di tendenza: cuir, jersey, cordone, tulle, lana, pelle, terciò, velore, sita, satin.