Ankle Boots - Fall 2013

U sicretu sicilianu di una vera successu hè l'abilità di armuniosi cunghjuntà i diversi elementi di u vestitariu, perchè tuttu s'hè rimpiazzatu in a moderazione, altri ùn ci sarà pienu dolci. Botta stivali invernali-uulogna 2013-2014 vogliu veramente un attinzioni speciale di i fashionisti.

Calzature di moda

Fur hè un material attuale per qualsiasi elementu di u vestitori in u vaghjimu, invernu è staggione di primavera. I prudutti di moda si cunsidiscenu nantu à u cumpagnu di u pelle, mentre chì combinau cù bè cù textu è materiali diverse. Questa tendenza hè ancu applicata à l'avete di l'invernu d'invernu stivali 2013-2014. À questi di a donna, pudete vedere i pelle, da u rabbit restituitu à u viscoso. Sposta da quantu a zitella hè extravagante o demucratica, è vale a pena scelta i zucchetti sicondu a struttura, culore, stile.

Una decorazione più abituale per i scarpi hè una statua. Sicondu i modelli muderni muderni hè megliu cumminatu cù altre elementi decorattivi: rigali, riveti o zippers. A buttiglia di vaghjimu l'invernu si distenu una variità speziale in solu solu di designu. Sceglite, per esempiu, l'altru militaru o un "titre" neat.

Lacing à e stufa di u otturnu darà un tipu d'audacità grungea è una certa tenderness. A dritta, u mischju di stivali bughjone è i pantaloni di u pelle scogliu chic. Questa opzione hè adattata per quelli chì volenu messu i so pedi in u spettaculu. Se i vostri zuttati sò micca perfetti, poi pirdunà i strogghi corti in u 2013 è una fiorita scapula cù una cintura disprezzata. L'enfasi nantu à i scarpi di moda compri aiutà à l'incontru di l' aluge 40.

In u vaghjimu è l'invierno 2013-2014 so stivaletti sò deve esse cù elementi di culore di patent. Hè assai cunvientu chì ùn deve micca esulsione rimettante di l'acqua è cura di più.

Talellu - a parti più inusual è "impredictible" di i scarpi. Sì pari chì un talianu maschile pisce visualmente a perna, allura sta parolla hè sbagliata. I diseggiani cuntanu in contru chì, per spencerà a gràzia di l'a cavichje, hè megliu di fàrimi stivali nanzitutti.

Color - un cumpustamentu impurtante di qualunque elementu di vistimenti. L'aceddi grey, ricca borgogna, marsh, caffè, saturatu blu hè cunsideratu cum'è culore bè da u boticari d'istu questa odeada.

Senza dubbitu, mudelli cù un varvulu rializatu è altu sò assuciatu bè cù curti vistiti è capelli. I mudelli anch'elli "imprime" u stemma classica, vantaghje sottantu à a fossa militare, fighjenu in particulari cù case di vestiti, pencili di faldi cù una cintura alta, ghjiorri 9/10.

L'arti di purtari strazianti strazianti

Hè più interessante per sceglie i scarpi di mudelli chì digià in elli s'assumiglia una mostra in u museu. Havi straordinariu - hè quellu chì una precisa ragazza moderna. Oggi di botta di moda di u vaghjimu d'u 2013 è l'invierno 2014 si ponenu attente cù una geomitria stretta, furtezza cuntrastante, voluminosa applicazioni, stampi fiurali, una varietà di materiali di l'acabatu. Tali soluzioni standard ùn sò digià includeu in a "norma", per quessa, chì vi cunvene i disinfettori in u futuru hè ancu difficultu d'imagine. Molti mudelli sentenu disprezza per pappà, cum'è quì ogni ghjornu. Partiti tematichi, casali, graduazione - una bona ragioni per sorpresa di l'altri. I currenti tendenzi staticuli chì issa ora hè u tempu per esperimenti.

Un bonu postu per l'esperimenti hè u talellu. I forma di più moda di taccasi per i bottaldi invechji in u 2013 estunu ghjosu è tacchi cori, taccu-brique, cunei è uplift Viennisi (altura di 2 cm). L'innuvazione hè stata "sbattulata" allora di varii formi è altures. Un capelli hè un clàssicu di tutti i tempi, ùn hè micca putissimu capiscu.

Attenta a attenzione è a "facciata" di u pruduttu, in generale. Pudete truvà mudelli per ogni gustu: cù elementi di pruritori, rivets, straps, edging from fur, chains, braid, lacing, sievi e botuletti, anings.