Maglietta - Spring 2015

A primavera hè u tempu di tirà nantu à e stufeti è ponni nantu à una botulioni in coppiu l'ochju chì vi serà assai populari in a staghjoni in u 2015. U mudellu possa un vastu scelte di scelte chì ogni fashionista hà da pudè truvà qualcosa per ella.

U più interessante hè chì assai tendenzi brillanti di questu annu sò stati presu prestu da i piu di l' anni 80 . Ancu s'ellu ùn senza novità da u prufetu di u imperu di calza.

A buttetta di moda di stile - primavera 2015

Retrò-stile , cunfortu finu, pienza alta - Saint Laurent, Isabel Marant hà travagliatu nantu à a gloria è in a sema di a moda palesa u mondu cun una reta scienzia di parechje persone 70-80.

A primavera di a staghjunalità 2015 vi darà cun testa di stivi cun un tette nantu à u piuvale, è cù diti aperti. Invece ancu chì u mudellu hè eccellente solu per u tempu fiatu, u charmu di stu calzatu ùn hè micca diminuite. I disignuri mundiale l'annu hà datu preferenza à una varietà di stampi, sidd'a u monotonu.

Antonio Berardi hà dimustratu mudelli creati da straps. Sembra chì era inspiratu da e sandali ùn hè micca spazii populari, gladiatori. Questa bellezza pò esse sicurezza in ghjornu di primavera.

A tendenza di a primavera 2015 - un novu botilloni, decoratu cù parechji sievi. Tali mudelli sò manifestati da Gucci, Zang Toi. Inoltre, i scarpi di materiale texturizate (velvet, skin of snake, nubuck) ùn sò micca menu populari. Un elementu impurtante sò l'ornamenti di l'organza, l'attitudini chjaru è u plastica.

I amati di i classici ùn ponu micca passatu cù stivali cù tacchi bianchi è cù un capu finu. Sempre stanu assai eleganti, dà a pota più feminità, seduzione. Questu hè cunfirmatu da a cullezzione di i scarpi di Miu Miu.

Ma per quelli chì preferanu comodità è cunsulazione, cumu a creazione di a casa di moda Louis Vuitton, Felder Gelder. I stivali di u ciotèrnu sò cuntable tacchi sanu nicissimu. In questu casu, frà e cullizzioni di i creaturi di i scarpi di u mondu di u mondu, pudete truvà bellezza in un falu, è nantu à un taccu cadru tandu. Ùn avete micca vedutu un "pirotene" agudo. Questa parte disinfettori hà decisu di rinfurzà, sfacciatu visualmente a zona di u pettu.

A primavera 2015 sorpresii micca solu cù un stile pocu, ma ancu di textura, cù i materiali di stivali d'argentu. Per esempiu, in i cullezzione di Prabal Gurung, KTZ ci sò varianti di i scarpi fatti di diversi materiali, chì resenu in una suluzione di u coloru pocu.

Se parlemu di i novità creativi di a staghjoni, ùn serà micca sferivante per mencionà chì Talbot Runhof, Christian Dior presenta mudelli à u publicu nantu à i materia tessili. Di sicuru, ùn sò micca creati per passeti romantichi in a piova, ma per seccu, permettenu è di u clima.

Inziosi branded 2015

Quist'annu, i botilioni di lana, u pelle, a pelle, suede è l'arme lacatu sò sempri pertinenti. In questu casu, ci sò parechje di parighji di a pelle di parechji culori, risultatu in creazioni in solitu. U calzature di i rèttili ùn sò micca menu populari.

In quantu l'uriginale, quì hè appruvatu accuncià l'insercione di scarpi in u stilu di patchwork, induve si si manifesta culurente di u culore. À st'ultima stima si ncantanu cù a so bellezza i mudelli di tessili, a basa chì sò i jeans, tessili di tissuti, ghjeriddi.

In quantu a suluzione di u culore, a primavera 2015 offere scarpi di culori universali: marrone, nìvuru, grisgiu, biancu. In questu casu, pudete metà i noti brillanti: purpureta, russa. I più in moda sò e stivali bòte d'altri medichi. Scurti sò blu, borgoña, peach, verde, sfumaturi viole.