Prima parolle di u zitellu

Ùn ci hè micca una sola mamma chì ùn avete micca esce cundurdà da u so zitellu, quandu ellu dice i primi parole. Qualunque sia u zitellu dice a prima parola, permanece permanente in u core di a mamma, cù u primu sonu, a prima risata, u primu passu.

Mums cumencia à cumunicà cù u zitellu da u stessu momentu di a so nàscita, quandu ùn pudere micca risposta à l'oghje - spiega i so azzioni, parranu di u mondu circundante, aiutendu à l'aiutu di gestiti. U zitellu à l'età di l'annu adoptenze è usa lingua signora digià conscientemente, elaburà cun l'attrezzu di a mamma, espresa di una dumanda di qualcosa à dà o spiega. In fronte à u malincipente, u zitellu àbbia a chiancià è repite gestiti di novu è novu. Quandu u zitellu aprende u parolle, a maiò parte di i gesthi stà in u passatu, perchè pò alcuni quellu chì vole cun parolle.

Quandu si face questu?

U tempu quandu u zitellu palesa a prima parola, veni generalmente prima di u primu anniversariu di u zitellu. À questa età, u zitellu ùn cumincià à cunnetta in i paroli sse parechji silabuli (ma-ma, pa-pa, ba-ba, ku-ku) è denote l'objeti, i cose, l'avvene, i persone più interessanti. Piuttostu chì spessu, a prima parolla di u zitellu hè una mamma, postu chì tuttu hè a so mamma chì u vede più spessu, a maiò parte di e so gioia è l'emozioni sò assuciati cù ella. Allora in u discursu di u zitellu pare i primi parole chì denota l'statu è l'emozioni di una persona (oh-oh, bo-bo). Quandu u zitellu palesa a prima parola, u funziunamentu di u sessu di u zitellu - hè nutatu chì i zitelli partenu da parlà davanti à i picciotti - à 9-10 mesi contru 11-12, è l'ambienti circundante, è a quantità di attenzioni pagata, è di i so caractères individuali.

In u mezzu di u seculu annu di a vita, u caprettu prova d'espansione attivà u so vocabulariu. In u piriu da una è di a meza à dui anni, l'inventariu di parole cresce 25 o da 90 parole. Di u principiu di u terzu annu di a vita u zitellu ùn sà quantu di custruisce a prima frase di duie parolle, chì sviluppa gradualmenti à i quattru paroli.

Cumu parlà falbu?

Cumu insignà u zitellu e prime parolle? Avete bisognu di più tempu per cumunicà cun ellu, ùn anu micca bricitatu per annunzià tutte e vostre azzioni, leghjite à i vostri figlioli cunti di fàuli simplici cù brillanti ritratti. Ùn si scurdate di l'estimulazione di u centru di parlà in u core cù l'aiutu di u sviluppu di a motilità di i manichi. Per ghjucà cù u caprettu in ghjornu di u mozzu, scumpittura o toccu l'oggetti chì sò diffirenti à u toccu, attivate u centru di parlà è aiutanu à u zitellu parle. Ricurdativi chì tutti i figlioli sò individuali, ogniddu hà a so tempu di dicenu a prima parolla, è sarà un grande sbagliu per paragunà u so zitellu cù l'altri, per aghjà cù a speranza di sopra u cube di u vicinu. Un pocu di pacienza è cura, è i primi parole di u zitellu sarà a vostra ricumpenza.