Plantendu l'agliu in primavera

L'Agliu, appartentatu à a famosa famiglia di cipolla, hà longu a divintà cultura preferita in assai paesi di u mondu. U so gustu è l'aroma specificu sputicu hè un toccu daveru à parechji platti. À Pitagora era unu tempu chjamatu allu u rè di spezia. Da quellu tempu, pocu cambiatu, ma oghje in quasi ogni zona di Dacha pudete vedere l'ortu induve sta cultura si crede.

Pudete chjarà l'agliu in u vaghjimu è a primavera. A vindemia acquistata da u pianta di u vaghjimu hè più richighda, ma questu l'agliu ùn hè mantatu da sempre. Hè perchè i giardinani prefettenu di cultivà l'agliu in a primavera. Aghja d'inverndu, a maturazione in a primavera, diferenze di l'allu di primavera è a struttura di u capu. À u primu in u centru, ci hè una varie testa, è in i denticulate di primavera in u capu sò presioni à l'altri forti. A piantazione in a primavera di l'alloghju d'invierno dà una verra più veloce, ma, cum'è l'annunziate, i capi ùn sarà micca almacenatu durante longa. S'è avemu a cuntabili u fattu chì a famiglia media ùn deve micca tantu d'agliu per l'inviu, hè più raziunale per cultivà u tripa primavera. Parlaremu di e peculiarità di u so cultivamentu.

Regoli di sbarcà

Avemu nutatu à volta chì a riprutazione di l'agliu sò stati vittativamente. A nova generazione di cultura necessite un ambiente quantu in quelli chì i so predecessori anu criatu. Sì l'agliu per u sante hè purtatu da e regions cù altre cundizione climatichi, ùn hè micca sperà una bona vindia. E staghjunà male, è e malatie cù peste saranu attaccati più frequentemente. Ancu a morte di a cultura ùn hè micca esse sceltu. Sè vo site à prughjettanu un pezzu di primavera di l'agliu, fugliale cù materiale di piantazioni lucali.

Molti jardinieri sò interessate in a quistione di pruduce l'agliu in a primavera. Avete cura di questu da a cascata. U materiale di sembra cumpratura ùn hè micca diffirenti per a resistenza di ghiaccio, ma u fruttu moderatu pò i tollerà bè. Puderete guardà in saccu bianchi in u locu in una prufundità circa 50 centimitri. Scaldate pò esse una capa di folla è una film. Ùn vi scantatu, questu "pilatu" vi sparghje l'agliu di a fretta. Se u lettu hè chjuchjaru, aghjunte u materiale di piantazione in a fria, è quandu hè ura di pianta l'agliu in a primavera, trattate cù solu salitu (6 cullenpioli di sali per bucket d'acqua), metteanu in u cuntinuu per mezu di una ora.

Cù u fattu per esse possibbi à pattighjà l'agliu in a primavera, tuttu hè perfettamenti chjaru. E chì deve esse u so postu nantu à u situ? Prima, calentatu, perchè u tempu optimu hè di mità d'aprili. In quantu à u tipu di terra, hè megliu criscinu l'agliu di primavera in u chinu medju è lucenevule cù un nivu d'acidità di 6,5 a 7,0 pH. Ricurdativi, patati è cipudine sò i pitosi predecessori, è di col, calabacini è cucuzzuli sò u megliu . Allora, prima u lettu hè spargugliatu, finite a so acquaghja, abbastanza reggiata cù a so solu salina (pudete aduprà l'una in quella anziane). In u lettu pusò a pianta di uglu di l'agliu, per allughjemu da 1-2 centimetri. A distanza finu di elli ùn deve micca esse menu di 8 centimetri. Quandu i frutte parevenu, hè cunsigliu per fertilizà cù sulfate ammoniu. Questu hè chì prutege e vostre culti da i pesti. In u mità di l'estiu, ritenisce u principale vestitu per riparà u risultatu. Principiu in u lugliu, ùn aghju micca u lettu, perchè e capelli pò assicurà à colti.

Cundizioni ottimi

Sta cultura hè fruttu. Ancu à a temperatura di zero, i radichi cumincianu à cultivà attivamente. In quantu à u crescita di a parte terrestre, u criscamentu attivu hè osservatu à 8-12 gradi di caldu. Hè per quandu a pianta primavera hè a megliu solu. Prima, mentre chì a terra ùn hè micca bè calificatu, tutte e forze di a pianta và à u crescita di a testa, è cù l'esevimentu u crescita di a parti terrestre. In questu casu, u regnu abundante hè impurtante. In a so mancanza prima, u crescita di u sistema radicali pò esse rallintati.

Indipendente d 'esse si alloghju à a pianta in primavera o in u oghje , l'aderenza à e regule di cultivà è cura guarantisci una bona vendita.