Cilantro - cultivazioni

Cilantro o coriandro hè una pianta annuale erbaceva chì hà un gustu piccu è assai proprietà ùtule . Hè una di i spezie più famose. A terra natale di cilantro hè u Caucasu è u Mediterraniu orientale. Utilizatu in cucina è in greens, è in spice. U zuppa di cilantru hè diretta, circa 1 m in altu, finisci cù un parapluie di fiori bianchi rosati bianchi. Puderete diventà annantu à u marroni chjucu doppu, frutti globului.

Cilantro: cultivamentu è cura

Cilantru hè a pianta relativamente affrurata, sopra a ghjetes à 5 ° C, in i rigioni miridiunali pò ripiglià è dà l'antica greens. Pò esse postu sicuru in a primavera.

  1. U tarritoriu . Cilantru hè più piacevule à a terra moderne alkaline, chjappi è chjudi arghjassu, bè trattatu di umidità.
  2. Cura . U prucessu di cura di cilantro hè simplice. Hè cunsigliata di bramosiani, perffitu u solidu è u regnu abbastanti abbastanza una volta di simana. Sì ci sò assai spite in u veranu, ùn puderete micca acqua. Duranti u periodu di a crescente di coriatricu attivu, nisun dressing supplementu hè realizatu.
  3. D 'acqua . U regnu di ciorba rivolvi dipindita di a so criscenza è di u sviluppu. Prima, quandu i pianti sò chjuchi, anu da esse pruduciutu 2 volte à simuli per 3-5 litres per 1 m2. Duranti u piriudu di u crescente intensiu di e foglie, u regnu hè aumentatu - 5-8 litri per 1 m2. È quandu u parapluies è i frutti t'hà digià abbinutu trimendu riduce, riduci à 2-3 litri per 1 m2. U duminiu duverà esse bè caghjatu ind'u moltu à pone à a so propiu, dopu u corirante hà datu una bona vendita.
  4. Top dressing . Cilantro d'alimentariu, sùbitu dopu aduprà e foglie. Riaducta bè à l'utilizazione di fertilizzanti di nitrogenu e fuscaru.

Cumu simu cilantro?

  1. Prima di cultivà coriander, pudete aghjunghje 3 kg di fertilizante (humus o turf) à 1 m2 di letti.
  2. Piglia a groove per 15-18 cm, stallate, pour è dopu à 2-3 ore. Sardi.
  3. Seeds di coriander prima di simmu ùn abbiamo micca.
  4. Sione in fila, à una distanza di 15 cm; à a tarifa di 2,5 grammi di sementi per metru quadru; a prufundità di serebbenu - 1,5-2,5 cm. Quessi, e disposti in 2-3 simani dopu.

Plantate a pianta in a primavera, da tandu ùn ci hè moltu di umidità in u locu, è cù a so mancanza di coriandru duverà assai pocu è raramenti.

Quandu ci hè cilantru à a fini d'aprili, fiurera à principiu di lugliu, è e mane serebbe venenu à a fini d'aostu. Perchè l'acquazione hà avutu tutta l'estiu, devendrà parechji volte in 12-15 ghjorni.

I lettini sò dilicati, affinchendu più di 8cm trà i fileri. Per fà una prima raccogliosa, pudete piglià a so intangiblezione temporale, cumparendu i letti cù u polietilene.

Coriandro cultivate in casa

In u invernu, u corirante pò essa cultivatu in casa, nantu à una finestra o balcone, sceglie u postu più soleu per questu. Per u cultivatu domesticu, e variità di u cantu di u cantu di Yanti sò bè ​​appartientu.

  1. Hè necessariu piglià un pezzu cù i buchi nantu à u fondu chì ùn ci era micca stagnazioni di l'acqua, cù un bon scupertu da terra.
  2. Pozzu uni pochi di pezzi in a terra umita è sprinkle cun una strata fina di a terra.
  3. Creà un effettu di l'umitu, coperto cù vetru o film.
  4. A regula moderata è regula, chì aria ogni ghjornu.
  5. Sicondu a temperatura di l'aria, i zitelli germinate in 5 à 20 ghjorni.

Cilantro - cugliera è utilizazione

S'è vo vulete cultivà coriandru à verbe è sene, pudete sapè da:

  1. Cilantro ùn deve esse chjappu nantu à a preforma prima di u mandunimentu per a furmazione, quandu a pianta alcuna un altu di 20 cm è hè in a fase di a rosassa.
  2. Assicurà in l'ombra, di daretu in vetro è vicina.
  3. Seeds sò cuminciati à a fini di l'aostu.
  4. Primu seccu à u sole, è sburdà.
  5. I migliori chì anu migliore sò migliori almacenati in sacchetti di carta.

L'usu di coriadoru in cucina hè assai diversu: in conservazione, in pratiche di carne, per confetti e pasticceria, in salati, marinati è salsi. Ma grazia à u fattu chì in i foglie è e zicchini di cilantro hè un gran cuntenutu di l'olii essenziali, sò usati in medicina, perfume è cosmetologia.