Legumi fritte fritte in una padedda

Cumu cunfusu cù l'amatori di i prudutti di a farina è li dicenu cumu fà un pezzu friddo di pezzu di levadura.

Patata fritta cun quagliu cotta di pasta di levadina

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Siftemu a farina, mischjà cù un levitu seccu, sprinkle sugar, sal è stir. In un altru pane, fate un lignu caldu cù margarina fridda è a mantra. Conghjugammi e dui masses together è amassi a pasta. U rinfriscà in calidez.

Facemu un fugliale - aghjustemu u furmagliu cù u zuccherinu. À u vostru discretionu, pudete aghjuncà zuccheri intrecciati, per esempiu, fragole or raspberry. Quandu a fogghiu si avvicinò, l'avemu dividitu in pezzi, piacenu balli fora di elli, facenu e pasticceria, à mezu di u quale aghjunghjemu u riposu è uniu à e fruntieri. Frittu i nostri esposti in l'oliu caliu.

Patties di pasta di levitu cù patate frijutu in una padedda

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

In acqua calidez, dissolve u levitu, pour à u zuccherinu, u salinu, valdi in l'oliu è fate in tuttu. Sift farina, aghjunghje u levitu, fracce è fremenu 1 tazza d'acqua fogera. Rapendu andamade a pasta finu à u Statu elàsticu.

Scartite e patate, fate l'acqua, puré in purcelli, patate in a crema, mette a mantega, aghjunghje salite è ferite.

Da a pane formuleghji boli, turnemu in tartini, aghjunghjenu imbulighjate in u centru, avemu stati patch l'arme. Pusinnemu a prigaria in una padedda cù l'oliu cale è culanu finu à rosu. Tire di pezzu di frittere cù patate sparghje u primu nantu à i napolechi per sguassate l'excrementu grassu, è solu dopu tandu cù un pappu.

Tartufe fritte da pasta di levadina cù carne

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Per u farfantarìa, fritta fritta in una padedda, l'excrementu grassu hè sdruttatu. Pone a cipolle finamente finita è a pate cun carne piccata finu à trasparente. Solim, pepite è lasciate a foder massa. U pezzu hè mezclitu in acqua cale è ponu in calori finu à i formi spuma. Oghje i ozii in lettuce caldo, aghju fattu u zuccheru, u salinu, a mantra è a battezza. In un tastu pour a mità di a farina tamanta, fate lentamente in a mezche di leca è amassi a pasta. Aghjunghjite a farina restante è u levitu. Mesem massa, perchè si lags well from the tank. L'abbanduneghja, cuparti cun un napkin, per fugliale. Dopu quì sopra dui volti, saccetta tanti pezzi, turnene in cibo finti. À u centru, aghjustemu una carne piccata cù cipudioni, i vini sò fastened together. Demu i pezzi per esce per quattru più d'ora, è poi frutti in oliu. Levedus patties, frittu in una padedda, fendu micca grassa. È cusì sùbitu da a tagliola ci ponu nantu à i mandarini di carta, cusì eliminendu l'excrementu grassu.