Kazan Mamma di Diu, festa 21 di lugliu - i segni

À questu ghjorni sò ghjunti parechji sigilli, assai di quali sò rilatati à i vacanze cristiana. Uni pochi dighjà anni, i segni sò stati cunsiderate una lege chì deve esse implementata per ùn purtà u disastru. Oghje ogni persona hà u so propiu opinione annantu à questa materia, ma ancu chì a superstition hè parte di a storia.

Signs in festa di a mamma di Kazan, u 21 di ghjugnu

In questu ghjornu, u rugliu di cente invece è a vendita hè più longa, a prima mannella hè chjappata è purtata à casa. Hè postu vicinu à l'icona di a Mamma di Diu è dumandò una benedizzione. Dopu u cena, tutta a ghjente andò in u campu induve a festa si tenia. Ci eranu trattu a oggi e tartufi bianchi. U cunchju era sparguglatu in e cantonni di u campu è disse:

"Mamma di Diu, benedite è colla un rico rigalu. Amen. Amen. Amen "!

Dopu d'questu, era bisognu di rivistirem à i quattru parti e cruccianu trè volte.

Un altru signe di u 21 di lugliu hè di e zitelli chì vulianu casu. Damaschi ùn anu da esse ghjustu à a mezzanine da u 20 à u 21 di lugliu per andà in u locu più vicinu. Eccu a zitella deve cullà e diverse arbe, purtate a casa è i lasce in l'icona di a Mamma di Diu. Dopu avvicinatu in a mattina, hè necessariu di lavà è di asciugare a faccia trè volte cù l'inzuccaratu di a cammisa, è dopu, leghjite u "Patre Patre". Dopu à questu, l'icona deve esse ghjucatu nantu à ellu è in questu tempu per pensà à l' amore . A zitella deve dumandà u santu per aiutà à truvà l'amore.

Signs in l'estate Kazan Mamma di Diu:

Un altru signu isulanu naziunale u 21 di ghjugnu - in questu ghjornu hè pruibitu di natà in l'acqua, postu chì da a mo tempi antichi foru infurmati chì in questa festa l'acqua splashed in l'acquie si pò piglià a persona cun elli. L'acqua pò atacà e persone chì rinfriscenu a so robba.