Prune pò esse dati à una mamma d'infermiera?

Prunes - un fruttu seccu assai populari, chì hà un effettu curativo in u corpu. Ma e donne durante a tacchina avvicinonu serenu à a so dieta. Spessu ci anu interessatu in a quistione: hè pussibule prune una mamma d'infermiera? Dopu tuttu, ogni sustegnu chì entra in u corpu di una donna hè trova in u latte maternale è entra in u corpu di u zitellu.

Chì hè un prune utilice per a mamma di l'alimenta di a mamma?

Cù usu d'usi limitati anu effetti beneficiali, in particulari, u cunduci u corpu di a mamma è di u zitellu cù vitamali ( A, C, B1, B2, P) è minerali (potassiu, fosforu, sodium, calcium, magnesium, iron).

Unu di i prublemi di postpartum hè a violazione di l'intestinu in una donna. A causa di u cuntenutu di fibru in prune, hà stimulates cù effettuamente a motilità di l'intestinali, chì furnisce un effettu fermu laxante.

In più di i propietati utile cita, i cirami anu ancu:

Ma i prunesete sò manghjatu cun cura. Hè necessariu di utilizà solu frutti naturali secchi chì ùn anu micca trattatu cù sustanzi chimichi. Hè impurtante ancu di ricurdà l'usu moderatu di prunes, chì questu pruduttu pò causate prublemi cù a digestioni in un infantu.

Quantu ponnu una mòglia?

Fasciculazione in a racione di una donna in infermiera hè cunsigliata da u fruttu seccu da l'età di 3 mesi di u zitellu. Cum'è qualsiasi prudutti di l'alimentariu, prunes durante l'allargamentu sò introdutte gradualmentamente (1-2 aranuzzi in a mattina). À u listessu tempu in u ghjornu avete bisognu di monitorà a reaczione di u zitellu. Se u zitellu ùn hà micca diarrea o allergii - a quantità di sullivazione pò esse aumentata à 4-5 pezzi per ghjornu.