Stella di a serie "Pulizie di Chicago" Jason Bech piglia u divorziu dopu 17 anni di u matrimoniu

L'attore Jason Beh è Angie Jean hà annunziatu u principiu di u procedimentu di divorziu. L'urtima paglia era l'accusazioni di l'stella di a serie "Police Chicago" in l'assetamentu sessuale contr'à i culleghi in u settore.

A coppiu anu avutu prublemi à a relazione, ancu in a primavera di l'ùltima annu, si firmonu micca, ma tentativu di salvà u matrimoniu di 17 anni, per via di a famiglia è di dui figli - 14 anni Bix è 11 anni d'anni. Alas, nè visità un psicologu di a famiglia, nè ritornu à u mumentu di scupriri a relazione, ùn porta micca a riunificazioni.

Sicondu l'infurmazioni privilegiati, Bekh hà scrittu per u divorziu u ghjovi, denota "difetti cuncordibili" in i ragiuni è esigene custodita ghjuridica è fisica di i zitelli. Ellu indicò chì hè prontu à furnisce u spusu di sustegnu à a so sposa è per dividisce e custu finanzitariu per i costi giuridici.

Jason Bech cù a so moglia è i zitelli

Avè chì in u sughjettu di un scandalu sessuale in Hollywood, u nomu di Jason Bech spessu chjappa in e pagine di a pressa occidentale. Contra l'attore hà purtatu accusazioni d'accortadoru è cumpagni assestante molestatu in a serie Sophia Bush. Sicondu u tarritoriu Schedariu, l'attrìzia in una entrevista cunfessa à quelli chì hà partitu u tirannu in a serie per via di "disgusto" cumpurte Beh.

Jason Bech è Sophia Bush

Leghje ancu

I ghjurnali rinfriscà una storia interna è truvò parechje più di e donne da l'equipaggiu di film chì hà deve dura per quattru anni u cumpurtamentu obscenu di a stilla di cinema. Beh non refute the words of the victims and openly issued a statement, where he asked for forgiveness and expressed regret for the actions that were "unpleasant" to his colleagues in women.