U ghjornu di Leader internazionale

Rari, quellu chì noi hà micca stallatu l'estate in u campu. E sempre cun noi hè cunsigliu - un cunsigliu è un amicu, un urganizador è solu una bona persona. Per a prima volta u postu di u guvernu hè statu introduttu in u campu pioneeru di l'Unione "Artek". Questu avvene successe in u distante 1927. È più ricenti, in l'estiu di u 2012 in u Cungressu Internaziunale di Centri di i zitelli, hè decisu stabilisce u ghjornu di Leader Internazionale, a data di quale si celebrava u 24 di ghjugnu .

Prima di una persona chì hà decisu di diventà un counselloru, ci sò parechje cumpetenze. Cumu fà interessanti per i zitelli? Tanti zitelli, avè aghjustatu in situ situ façule, necessite un capitu di una persona più persone. E cumu si deve fà per fà chì i picciotti è e zitelli credi in voi? Per tutti queste, è parechje altre dispunimenti, u veru cunsigliu deve sapete e risposti.

Cunsideraturi u ghjornu di u capimachja

U cumprendenza cumprenta entre u cunsigliu è i zitelli spuntà in u primu momentu di a so reunione. Per quessa, hè cusì impurtante chì sta cumunicazione hè emotiva è amici. È u megliu modu per ottene questu puderà aiutà u ghjocu, chì pudete cumenciu cumprà à u busu nantu à a strada di u campu. Per esempiu, un cunsuccianu pò esse un cuncorsu di canti mari. Per questu, tutti i figlioli ci anu diventatu in dui gruppi, chì in turnu puderanu cumerci canori nantu à u tema di mare. U squadra chì cunnosci tali canzoni più è serà u vincitore. Pudete vede cun altri opzioni per sti ghjoculi divertenti.

Spessu, i cunsiglii utilizanu una forma di divertente di u ghjocu cum'è chants, chì sullivanu l'intesimu durante u viaghju è in u viaghju, aiutanu à rializaranu ogni travagliu è ghjunghje l'inseme in i so figlioli.

Per identificà u capu in a squadra di i zitelli, pudete ghjucà un ghjocu chjamatu "Rope". Pigliate a corda è attaccàla in un anellu. U zitelli sùbitu nantu à a corda è piglianu cun u so mani. Allora u cunsigliu ci invita à chjude l'ochji è, attaccatu à a corda, custruiscenu un triangulu. In soleddi, dopu un inseme chjuchettu, trà e chjudi ùn ci hè un capu, chì dirighjanu l'azzioni di tutti, è a cumpagnia hè stata fatta.